۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۵۲۶۰۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دفاع مقدس ایران را مقتدر کرد

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه اقتدار و عظمت امروز کشور ره آورد دفاع مقدس و تجربیات رزمندگان اسلام بود، گفت: دفاع مقدس یک گنجینه گرانبها است.
بزرگداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه امامت تبریز، با بیان اینکه اقتدار و عظمت امروز کشور ره آورد دفاع مقدس و تجربیات رزمندگان اسلام بود، اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه گرانبها است.

وی با تأکید بر افزایش توان نظامی و تقویت بنیه دفاعی کشور، افزود: افزایش توان دفاعی و نظامی کشور در حقیقت افزایش عزت اسلامی است و در جمهوری اسلامی عظمت، پیشرفت و عزت نتیجه تجربیات رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در برابر استکبار جهانی و زیاده خواهی های دشمنان ایستادند.

مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه عاشورا خدمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس را با اهمیت خواند و ابراز داشت: این دوران از بهترین دوران تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن شهادت به معنای حقیقی تفسیر شد و خیلی از مشتاقان به این مقام عظمی دست یافتند و با از خودگذشتگی پایه های انقلاب را سیرآب کردند.

وی با بیان اینکه باید از داشته های دفاع مقدس صیانت کرد، تاکید کرد: دفاع مقدس برای ما یک گنجینه ارزشمندی به شمار می رود و باید از این تجربه های گران قیمت و مهم استفاده کنیم که اتحاد، همدلی، همبستگی و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن از ثمره های دوران طلائی دفاع مقدس است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به اهمیت و جایگاه دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد تا دفاع مقدس و ارزشهای والای آن در طول زمان دچار فراموشی و ضعف شود، همه باید با الگو قرار دادن شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در مسیر آنها و ارزشهای انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی یکی از تجلیهای ارزشمند دفاع مقدس را ولایتمداری و حمایت از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه اصل اساسی انقلاب و عامل پیشرفتهای ایران اسلامی در طول انقلاب و سبب ساز یآس و نا امیدی دشمن از سلطه دوباره به ایران اسلامی است.

مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه عاشورا دفاع مقدس را اقتدار بخش انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت همین خونهای شهدا و جانفشانیهای رزمندگان اسلام امروز در نهایت اقتدار و عظمت قرار داد./202/854/ب1

ارسال نظرات