۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۰۲۱۴
امام جمعه شهرستان مهران:

9 دی چشم فتنه را کور کرد

امام جمعه شهرستان مهران گفت: بر کسی پوشیده نیست که 9 دی روز تجدید میثاق با ولایت است و روز اعلام اینکه همچنان بر مواضع انقلابی خود خواهیم ایستاد.
روح الله ولدبیگی

حجت الاسلام روح الله ولدبیگی، امام جمعه شهرستان مهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، در رابطه با سالروز حماسه 9 دیماه اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که 9 دی روز تجدید میثاق با ولایت است و روز اعلام اینکه همچنان بر مواضع انقلابی خود خواهیم ایستاد.

وی افزود: به درستی روز بصیرت، بصیرت افزایی و در یک کلام اعلام «انی احامی ابدا عن دینی» است. روز برائت جستن از ضد انقلاب و ایادی وابسته به جبهه استکبار، از این رو میتوان آن روز را روز تولی و تبری نامید.

حجت الاسلام ولدبیگی تصریح کرد: باید دانست البته همانطور که همگان می دانند 9 دی تجلی بخش وعده های الهی در خصوص صیانت و حفاظت از ذکر است.

وی با اشاره به آیه "إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ" خاطر نشان کرد: این انقلاب یکی از مصادیق ذکر این آیه است چرا که آرزوی تمام انبیا و اولیا تحقق آن بوده است. 

امام جمعه مهران افزود: پس برای جا نماندن از انقلاب باید آمد و خود را به خیل عظیم انقلابیون رساند امروز باید با علی ماند چرا که با علی در بدر بودن شرط نیست ای برادر نهروان در پیش رو است.

حجت الاسلام ولدبیگی با دعوت مردم برای حضور در حماسه 9 دیماه گفت: با توجه به اینکه در 8 دیماه مردم انقلابی و ولایت مدار استان ایلام به ویژه شهرستان مهران به خیابانها آمدند و چشم فتنه را کور کردند این مراسم روز چهارشنبه 8 دیماه ساعت 10 صبح در مسجد جامع برگزار می شود.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مهران اظهار کرد: دبیر ستاد احیای شهرستان مهران پیشنهاد داد برای حضور گسترده مسؤولان در مراسم 9 دیماه و همراهی با مردم این مراسم در روز چهارشنبه 8 دیماه ساعت 10 صبح در مسجد جامع برگزار شود.

وی تاکید کرد: وعده همه انقلابیون 9 دی در محل های اجتماع عظیم انقلابیون زیرا که این حضور پایانی بر همه دلخوشی های دشمنان و نور تابان امید و خوشحالی برای دوستداران انقلاب اسلامی خواهد بود./302/879/ب1

ارسال نظرات