۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۷۶۴۳۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

دستاوردهای نظام اسلامی در دهه فجر تبیین شود

حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: لازم است دستاوردهای نظام منصفانه و با رویکرد واقع‌گرایانه بیان شود.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: لازم است دستاوردهای نظام منصفانه و با رویکرد واقع‌گرایانه بیان شود.

وی رضایتمند و اعتماد مردم را بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که مردم با اعتقاد و ایمان پشتوانه نظام اسلامی باشند، این کشور از از هر آسیب و ضربه ای مصون خواهد ماند، از این رو اگر مسؤولی سبب نارضایتی مردم شود بی شک خائن به خون شهدا و انقلاب است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر بهره مندی از فرصت دهه فجر برای آشنایی نسل جوان با آرمانهای انقلاب و امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: اگر در بیان دستاوردهای نظام ولایی کوتاهی شود و کارهای صورت گرفته در توسعه و پیشرفت این مرز و بوم به اطلاع مردم نرسد در حق نظام خیانت شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردمی غیور و ولایتمدار ایران اسلامی تمام قدرتهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را به زانو در آورده است، ادامه داد: قدرت ایران در موشک و انرژی هسته ای نیست بلکه در سیل خروشان ملتی است که در راهپیمایی 22 بهمن بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب خواهند بست.

حجت الاسلام حاجی زاده خواستار ابتکار عمل و اقدامات جدید در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب و نظام اسلامی بزرگترین سرمایه انقلاب و کشور است، اگر امروز شاهد نفوذ آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای ایران اسلامی هستیم همه به برکت پیام الهی ملت ایران است.

وی مهم‌ترین رسالت مسؤولان نظام خدمت‌گزاری به مردم و صاحبان اصلی انقلاب است، گفت: بهترین شیوه قدرشناسی از نظام اسلامی، خدمت رسانی بی‌منت و خستگی‌ناپذیر به مردم است، این خدمت سبب خواهد شد تا مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه های انقلابی و نظام اسلامی حاضر باشند.

امام جمعه شهرستان اهر برگزاری با شکوه جشنهای دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن را عامل یأس دشمنان نظام  دانست و گفت: حضور مردم و برگزاری مردمی جشن انقلاب سبب خواهد شد که دشمنان چشم طمع خود را از این نظام و کشور کوتاه کنند./302/854/ب1

ارسال نظرات