۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۹۴۱۸۲
ریيس ستاد انتخابات استان قم:

انتخابات در كشور باید موجب ارتقاي همبستگي و انسجام دروني شود

ریيس ستاد انتخابات استان قم گفت: در شرايط كنوني کشور ارتقای همبستگی و انسجام گروه های جمعیتی کشور ضرورتي اجتناب ناپذير است.
جمالی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم،اولين جلسه كميسيون اقوام، فرق و مذاهب شوراي تأمين استان به رياست  مهندس جمالي معاون محترم سياسي امنيتي و ریيس كميسيون با حضور اعضاء برگزار شد.
در اين جلسه آقاي مهندس جمالي در سخناني با اشاره به تحرکات روزافزون دشمنان به منظور تفرقه افکني در داخل کشوربيان کرد: سرزمین پهناور ایران، با گذشته ای کهن، وارث فرهنگ و تمدنی فراگیر است و همه ایرانیان در طول تاریخ در کنار هم با مسالمت و دوستی زندگی کرده اند و در شرايط كنوني ارتقای همبستگی و انسجام گروه های جمعیتی کشور ضرورتي اجتناب ناپذير است.
ریيس كميسيون اقوام، فرق و مذاهب ، اتحاد ملی را مهم ترین راهکار رسیدن به منافع ملی دانست و افزود: باید اتحاد ملی آحاد ملت ایران را یک ارزش استراتژیک و قابل تاکید فراوان بدانیم چرا که این اتحاد با تکیه بر هویت ملی و دینی حاصل شده و راهگشای سیاست های داخلی وخارجی خواهد بود .
معاون سياسي امنيتي، مشارکت گسترده ي ملت ايران در انتخابات 29 ارديبهشت سال جاري را موجب افزايش قدرت نظام اسلامي در عرصه بين الملل دانست و حضور و فعاليت قوميت هاي مختلف را در اين بين بسيار مغتنم و ارزشمند دانست.
ریيس ستاد انتخابات استان با تاكيد بر اينكه رقابت هاي انتخاباتي نبايد به سمت و سوي تخريب و ايجاد فضاي امنيتي سوق پيدا كند؛ اظهار اميدواري كرد با هوشیاری کامل و بالا بردن ظرفيت ها ، راه دسیسه توطئه‌گران از هر سو بسته شود .
در ادامه اعضاي محترم جلسه ضمن ارائه آخرين اخبار مربوط به اقوام، فرق و مذاهب پيشنهادات خود را در خصوص دستور جلسه بيان كردند./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات