۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۰۴۲۴۴

چند خبر کوتاه از استان ایلام

مراسم تدفین شهید قلی زاده شهید حادثه تروریستی مجلس، برخورداری مردم عربستانی‌ از کمترین حق شهروندی و امنیتی نبودن حادثه تیراندازی و قتل روز گذشته در بدره عناوین مهم خبری استان ایلام است.
خبر کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، مردم روزه‌دار شهرستان چرداول امروز میزبان شهید قلی‌زاده از شهدای حادثه تروریستی پایتخت بودند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سرابله مرکز شهرستان چرداول پیکر پاک و مطهر شهید قلی‌زاده را در شهر سرابله تشییع کرده و با پیکر این شهید والا مقام وداع کردند.

یک نفر از شهدای حادثه تروریستی پایتخت علی قلی‌زاده اهل منطقه آسمان آباد شهرستان چرداول بود که به همراه جلیل احمدبیگی یکی دیگر از اهالی این روستا برای پیگیری امور ساخت مسجد روستا به ساختمان اداری مجلس مراجعه کرده بودند.

در تیراندازی حادثه تروریستی در ساختمان مجلس شورای اسلامی جلیل احمدبیگی مجروح شده است.


مردم عربستانی‌ از کمترین حق شهروندی برخوردار هستند

حسین کلانتری ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین شهید قلی‌زاده اظهار داشت: جنگ اسلام و کفر ادامه دارد و شهیدان ما به جرم شیعه بودن و دفاع از اسلام به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: عربستانی‌ها در حالی دم از دموکراسی می‌زنند که مردمشان از کمترین حق شهروندی برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر با تلاش دولت تدبیر و امید و نیروهای مسلح، اعضاء گروهک‌های تروریستی قبل از انجام عملیات تروریستی دستگیر شده‌اند.

کلانتری گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران همه عاشق شهادت هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب این ترقه بازی‌ها هیچ خللی در اراده ملت ایران  ایجاد نمی‌کند .

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام افزود: همه ما با اتحاد پشت سر رهبر معظم انقلاب تا نابودی کامل دشمنان با آنها مبارزه خواهیم کرد.

تیراندازی در بدره انگیزه امنیتی نداشت

رضا نوروزی مسؤول روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با  ايلام بيدار در خصوص واقعه تیراندازی و قتل یک سرباز وظیفه در شهر بدره گفت: بعد از ظهر جمعه در شهر بدره بر اثر تیراندازی یک سرباز وظیفه، یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

وی افزود:این سرباز بعد از کشته و زخمی کردن هم خدمتی های خود اقدام به خودکشی کرد.

نوروزی ادامه داد:براساس اخبار دریافتی ظاهرا سرباز قاتل دچار اختلالات روحی بوده که البته صحت این موضوع در دست بررسی می باشد.

وی در ادامه ضمن تکذیب امنیتی بودن این قتل گفت: این موضوع غیر امنیتی بوده و تمامی اخبار سایت ها و کانال ها در خصوص علل و انگیزه های قتل تکذیب می شود.

مسؤول روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: دستگاه قضایی و یگان خدمتی در حال بررسی موضوع می باشند./۸۷۹/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات