۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
کد خبر: ۵۱۳۵۳۳

نهضت خاطره گویی دفاع مقدس راه اندازی می شود

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: این سازمان وظیفه شناسایی ظرفیت‌ها، تجربه‌ها و شناخت پیشکسوتان را دارد و راه اندازی نهضت خاطره گویی یکی از این راه ها است.
دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، صفرعلی براتلو با اشاره به وظیفه سنگین و خطیر سازمان پیشکسوتان جهاد و شهادت در قبال حفظ منزلت و جایگاه پیشکسوتان اظهار داشت: در وهله اول، ما وظیفه شناسایی ظرفیت ها، تجربه ها و شناخت پیشکسوتان را داریم که تاکنون برای ما شناخته شده نبودند.
وی با بیان اینکه امروز پیشکسوتان در لایه های اجتماع مخفی شده اند بیان کرد: پیشکسوتان زمانی توانایی فعالیت پیدا می کنند که آن ها را کنار هم قرار دهیم.
ریییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت تصریح کرد: از دیگر فعالیت های ما باید استفاده از ظرفیت سازمان ها و وزارتخانه ها باشد. توافقاتی با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته و به نتایجی رسیدیم تا وارد مدارس شویم و به تبیین دفاع مقدس بپردازیم. پیشکسوتان  باید وارد کارخانجات، مساجد و مجامع شوند تا حقایق دفاع مقدس را بازگو کنند.
وی با اشاره به لزوم دریافت خاطرات شفاهی پیشکسوتان گفت: نهضت خاطره گویی باید ایجاد و خاطرات رزمنده ها گردآوری و تنظیم شود و زمینه حضور فرماندهان عالی در مراسمات مختلف را برای بیان خاطرات خود از دفاع مقدس فراهم کنیم./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات