۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۲۲۶۸۵
همزمان با عید غدیر؛

مراسم بازسازی واقعه غدیر در شهرستان درمیان برگزار می شود

دبیر ستاد مردمی بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در روستای منصورآباد شهرستان درمیان در روز عید غدیر خبر داد.
غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ابوالقاسم آرزومندان، دبیر ستاد مردمی بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامه های ستاد غدیر به صورت کامل مردمی است و تمام برنامه ها با کمک مردم برگزار می شود.

وی گفت: در دهه امامت و ولایت بنرها و پلاکاردهایی در سطح شهرستان و استان نصب شده است که بر روی آن ها فضائل و احادیثی از امام علی(ع) نوشته شده است.

دبیر ستاد مردمی بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی با بیان اینکه آذین بندی ویژه این دهه در نقاط مختلف استان انجام شده است، افزود: از فردا مسابقه پیامکی برگزار می شود که در آن سوالاتی ویژه غدیر طراحی شده و علاقه مندان به این سوالات باید پاسخ بدهند و در نهایت با قید قرعه به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می شود.

آرزومندان تصریح کرد: همچنین مسابقه کلیپ با عنوان«شهدای حرم ادامه مظلومیت غدیر» از امروز در استان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند حتی با تلفن همراه نیز کلیپ با موضوع غدیر تهیه و ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت مسابقه غدیر در قاب تصویر نیز برگزار می شود، ادامه داد: علاقه مندان به این مسابقات می توانند به آدرس ربات تلگرامی و کانال تلگرامی baghadir@96_bot و @ba_ghadir95 و همچنین برای مسابقات کلیپ و غدیر در قاب تصویر به آدرس @ba_ghadir مراجعه کنند.

دبیر ستاد مردمی بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از امشب نیز گروه 20 تا 40 نفره متشکل از مرشدهای کشوری و استانی بعد از نماز مغرب و عشا در میدان ابوذر بیرجند اقدام به انجام ورزش های زورخانه ای و باستانی می کنند و برنامه های شادی برگزار خواهد شد.

آرزومندان با بیان اینکه ۳۷ برنامه همزمان با دهه امامت و ولایت در استان برگزار می شود، اظهار کرد: جشن هایی محوری از امشب تا روز عید غدیر در مسجد امام هادی(ع) بلوار شعبانیه، مسجد الحجه شهرک چهکند، روستای حاجی آباد، پارک توحید، زورخانه امیر عرب، زورخانه ابوترابی و زورخانه غدیر شهرستان بیرجند برگزار می شود.

وی افزود: همچنین مراسم بازسازی واقعه غدیر ساعت ۹ صبح روز شنبه همزمان با عید غدیر در روستای منصورآباد شهرستان درمیان برگزار می شود./880/پ۲۰۲/ی

 

ارسال نظرات