۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۲۹۹۶۶
با حضور مردم شهید پرور؛

۱۱۹ شهید دفاع مقدس در اهواز تشییع شدند

مراسم باشکوه تشییع ۱۱۹ پیکر مطهر شهیدان دوران دفاع مقدس دقایقی پیش در اهواز با حضور گسترده و خیل عظیم مردم شهید پرور این شهرستان آغاز شد.
شهدا شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تشییع باشکوه پیکر پاک 119 شهید دوران هشت سال جنگ تحمیلی دقایقی پیش در اهواز و با حضور پرشور مردم شهید پرور این شهرستان، مسؤولان، روحانیان، فرماندهان نظامی و انتظامی آغاز شد.

براساس این گزارش، پیکر پاک این شهدای گلکون کفن امروز صبح 13 مهرماه پس از ورود به مرز بین المللی شلمچه و استقبال رسمی علما، مسؤولان و نظامیان و دیگر اقشار مختلف مردم به معراج شهدای اهواز منتقل شدند.

گفتنی است پیکرهای پاک این شهدای هشت سال دفاع مقدس پس از تشییع بر دوش مردم شهید پرور اهواز، در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز مستقر و امشب پس از نماز مغرب و عشاء در کنار این شهیدان گلکون کفن انقلاب اسلامی، مردم شهید پرور و ولایت مدار اهواز دعای کمیل را زمزمه خواهند کرد.

همچنین پس از تشییع و قرائت دعای کمیل، پیکر مطهر این 119 دلاورمرد دوران دفاع مقدس به تهران به منظور شناسایی بیشتر انتقال خواهند یافت.

لازم به ذکر است، این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی زبیدات، رمضان و کربلای 4 در منطقه غرب اروند تفحص شدند؛ از این تعداد 53 پیکر مربوط به شهدای ژاندارمری، 36 پیکر مربوط به سپاه و ارتش و 30 پیکر مربوط به شهدای سپاه و بسیج عملیات کربلای 4 هستند./9453/پ204/ب1

ارسال نظرات