۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۵۳۰۲۹۸
نماینده قزوین در مجلس خبرگان:

مسأله تشکیل هیأت اندیشه ورز در خبرگان به صورت جدی دنبال می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی، گفت: خبرگان در حال کار کردن بر طرح های ابتدایی تشکیل هیأت اندیشه ورز هستند، در مرکز تحقیقات حکومت اسلامی مجلس خبرگان نیز مسأله تشکیل هیأت اندیشه ورز در دستور کار قرار داده شده است.
حجت الاسلام مجید تلخابی

حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل هیأت اندیشه ورز در خبرگان برای رصد و بررسی تحقق اهداف انقلاب را بسیار مهم و اساسی ارزیابی کرد.

وی افزود: دیداری که اعضای خبرگان خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدند بسیار جلسه خوبی بود، در این دیدار رهبر انقلاب مطالبه ای مهم مطرح فرمودند و تأکید کردند که تشکیل هیأت اندیشه ورز در راستای راستای سلامت مسیر انقلاب اسلامی امری مهم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی با بیان این که رهبری برای این که مسیر انقلاب اسلامی خارج از انحراف باشد و همیشه انقلابی بماند مطالبه تشکیل هیأت اندیشه ورز را مطرح فرمودند، اظهار داشت: در اجلاس گذشته رهبر انقلاب بر مطالبه گری خبرگان تأکید کرده بودند و فرمودند که خبرگان در مسائل گوناگون جامعه باید از مسؤولان مطالبه گری داشته باشند.

وی ادامه داد: در دیدار اخیر خبرگان با رهبر معظم انقلاب، ایشان تأکید عمیق تر و دقیق تری داشتند و فرمودند که خبرگان باید ریشه ها را بررسی و رصد کند تا بهترین مسیر برای حراست و انقلابی ماندن جامعه انتخاب شود.

نماینده مردم قزوین در خبرگان با تأکید بر این که اعضای خبرگان به مطالبه و فرمایش اخیر رهبر انقلاب لبیک گفتند، ابراز داشت: بعد از مطالبه رهبری اعضای خبرگان جلسات مشورتی برای بررسی عملیاتی شدن این مطالبه مهم برگزار کردند تا این فرمایش رهبر معظم انقلاب زمین نماند.

وی عنوان کرد: هیأت رییسه خبرگان نیز برای همین مطالبه رهبر معظم انقلاب جلسه ای تشکیل داده است، همچنین خبرگان در حال کار کردن بر طرح های ابتدایی تشکیل هیأت اندیشه ورز هستند، در مرکز تحقیقات حکومت اسلامی مجلس خبرگان نیز مسأله تشکیل هیأت اندیشه ورز در دستور کار قرار داده شده است که امیدواریم پاسخ خوب و مثبتی به فرمایش رهبری داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی با اشاره به سازوکارهای تشکیل هیأت های اندیشه ورز برای لبیک گویی به مطالبه رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: اندیشمندانی که در زمینه حکومت اسلامی و در مباحث تاریخ سیاسی اسلام از اعضا و بیرون از مجلس خبرگان جمع شوند و کمیته ها و کارگروه های جداگانه تشکیل شود تا هرکدام قسمتی را پیگیری کنند چرا که کاری مفصل و وسیع است و باید پیگیری شود./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات