۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۵۳۳۸۳۶
همزمان با شام شهادت حضرت رقیه؛

اجتماع عظیم وارثان ولایت در مشهد برگزار شد

به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی و همکاری لشکر فاطمیون تجمع عظیم عزاداران حسینی در شام شهادت حضرت رقیه (س) برگزار شد.
اجتماع وارثان ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اجتماع عظیم وارثان ولایت، همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی و با همکاری لشکر فاطمیون سپاه پاسداران، شامگاه چهارشنبه با حضور پرشور محبان اهلبیت(ع) در محل سالن ورزشی رسالت شهرک امید مشهد برگزار شد.

در این اجتماع که با حضور گسترده ساکنان حاشیه شهر مشهد، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از مسؤولان استانی، فرماندهان و پاسداران نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از فرماندهان و رزمندگان و جانبازان لشکر فاطمیون برگزار شد، ضمن اقامه عزای شهادت جانسوز حضرت ‌رقیه (س) یاد و خاطره شهدای گلگون کفن مدافع حرم گرامی داشته شد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر سخنران ویژه این مراسم بود که طی سخنانی با اشاره به جو موجود خواستار نصب العین قراردادن آرمان های انقلاب و امام و رهبر معظم انقلاب شد و گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در هم شکننده اهداف شوم دشمن است.

رییس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: پیام حضور ایران در منطقه این است که تنها تکیه گاه انسان خدا است و فقط اوست که هیچگاه انسان های با ایمان و دارای اخلاص عمل را تنها نمی گذارد چون اگر کسی برای خدا قیام کند، خداوند حامی او خواهد بود.

روایت گری عرصه جنگ سوریه از سوی یکی از مدافعان حرم اهلبیت(ع) و مداحی و روضه خوانی حجت الاسلام سید حجت بحرالعلوم از دیگر بخش های این اجتماع عظیم بود./820/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات