۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۵۴۱۱۱
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه:

ارتش ولایتمدار زینت بخش حکومت اسلامی است

حجت‌الاسلام فلاحی با تأکید بر اینکه باید تمامی امکانات و تلاش‌ها صرف بقای حاکمیت اسلامی و پاسداری از نعمت ولایت شود، ارتش ولایتمدار را زینت بخش حکومت اسلامی خواند.
فلاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ صفر فلاحی ظهر امروز در آیین غبارروبی مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س) که با حضور خلبانان پایگاه هوایی قیام ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با بیان اینکه ولایت بزرگترین نعمتی است که خداوند از ابتدای خلقت به آدمی عطا کرده و در پناه این نعمت، امکان زندگی بر روی زمین برای نسل بشر فراهم شد، گفت: خداوند در قرآن کریم بزرگ‌ترین نعمت بعد از توحید را نعمت ولایت می‌داند، ازاین ‌رو حفظ دیگر نعمت‌ها در سایه نعمت ولایت ممکن است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه در نظام اسلامی باید تمامی امکانات و تلاش ها صرف بقای حاکمیت اسلامی و پاسداری از نعمت ولایت شود، افزود: ارتش نه تنها مرزبان کیان، آبی، خاکی و هوایی یک کشور است بلکه مهم ترین و اولین رسالت ارتش در یک کشور اسلامی دفاع از ولایت و پاسداری از حاکمیت اسلام است.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی نیز از قاعده پاسداری از ولایت به عنوان ارتش یک کشور اسلامی مستثنا نیست، تصریح کرد: ارتش در دوران پس از انقلاب پاسدار حریم انقلاب و ولایت بوده و با حضور به موقع در صحنه های مختلف ولایتمداری خود را به اثبات رسانده است.

حجت الاسلام فلاحی خدمت به اسلام و حرکت در مسیر ولایت را دو شاخصه ارتش اسلامی عنوان کرد و گفت: امام علی(ع) ارتش ولایتمدار را زینت‌بخش امت و حکومت اسلامی می دانند و اگر ارتش بر معیار چنین هدفی حرکت کند به یقین حزب الله و سپاه واقعی اسلام خواهد بود.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب ارتش در دهه های پس از انقلاب ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نه فقط مرزداران نیروی دریایی بلکه نیروی انتظامی را نیز پشتیبانی می‌کند ازاین ‌رو باید قدرشناس و قدردان این مجموعه بود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: عملکرد ارتش در ماه های اخیر به ویژه در زلزله کرمانشاه نشان داد که ارتش خود را یاور مردم دانسته و همواره برای خدمت رسانی به امت اسلامی در صحنه است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم  با حضور جمعی از خلبانان پایگاه هوایی قیام ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدی، رییس عقیدتی و سیاسی و حیدری فرمانده پایگاه هوایی قیام ارتش جمهوری اسلامی ، مراسم غبار رویی مضجع شریف حضرت معصومه(س) و مدیحه سرایی به مناسب شهادت حضرت زهرا(س) در شبستان نجمه خاتون(س) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات