۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۵۸۹۱۴

امام جمعه تبریز بر تقویت روحیه مطالبه‌گری میان جوانان تأکید کرد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: ترویج و تقویت روحیه پرسشگری و مطالبه‌گری یکی دیگر از رسالت‌های خطیر رسانه‌ها به شمار می رود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع شورای اداری و سیاست‌گذاری سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: رعایت وحدت میان اصحاب رسانه و مطبوعات در استان همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این‌که اصحاب رسانه باید با همگرایی؛ تعصب خاصی روی رفتارها و حمایت از همدیگر داشته باشند، خاطرنشان کرد: رقابت سالم و اصولی زیربنای موفقیت در کار رسانه‌ای است، از این‌رو تعامل و یکدلی میان اصحاب رسانه و مطبوعات استان مایه تعالی بوده و ثمره‌اش شامل همه جامعه خواهد شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که انتشار اخبار امیدآفرین ضرورتی مهم برای جامعه امروز است، تصریح کرد: نسل جوان امروز بیش از هر زمان دیگری میازمند امید و نشاط است، در این راستا اصحاب قلم و رسانه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و انتظار داریم در نشر اخبار مربوط به دستاوردهای انقلاب اسلامی همت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خواستار ارایه تحلیل‌های کارشناسانه از بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی شد و گفت: یکی از اهداف دشمنان ارایه آدرس غلط از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام و رهبری به مردم است.

وی با تأکید بر این‌که اصحاب رسانه باید در ارایه تحلیل منطقی، مطالبه‌گرایانه و آگاهانه از سخنان امام و رهبری پیشگام باشند، گفت: رسانه ها باید مسؤولان را به بهره‌مندی از نیروی انسانی جوان در مدیریت کشور ترغیب کنند، افتخارآفرینی جوانان در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه تبریز با تأکید بر شایسته‌سالاری در مدیریت کشور گفت: هفتاد درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند که یک سرمایه عظیم برای کشور محسوب می شود، دولت و مسؤولان باید به این باور برسند که بدون اتکا به نسل سوم نمی توانیم چشم انداز سند 1404 را تعریف و تدوین کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بر تقویت روحیه مطالبه‌گری میان جوانان تاکید کرد و گفت: ترویج و تقویت روحیه پرسشگری و مطالبه‌گری یکی دیگر از رسالت‌های خطیر رسانه‌ها به شمار می رود، بدون توجه به این اصل مهم نمی‌توان به تعالی و ترقی اندیشید./935//۲۰۳/خ

ارسال نظرات