۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۷۱۶۵۶
عارف در دیدار با امام جمعه شهرکرد:

انسجام ملی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

عارف، انسجام ملی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بیان کرد و گفت: باید اختلاف نظرها و رقابت ها را کنار بگذاریم و با همدلی و اتحاد به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشیم.
محمدرضا عارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، محمدرضا عارف، رئيس كميسيون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در دیدار اعضای این کمیسیون با امام جمعه شهرکرد، با اشاره به توانمندی ها و ظرفیتهای ناشناخته استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: يكی از مزيت های طبيعی اين استان بحث توسعه علم و فناوری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رشد آموزش عالی در این استان قابل توجه بوده که این امر مرهون شکل گیری انقلاب اسلامی است، ادامه داد: برای تبديل يك آموزشكده به يك مجتمع آموزشی در گذشته با مشكلات بسياری مواجه بوده ايم اما پتانسيل و ظرفيت استان، انگيزه و همكاری مردم موجب شده تا وضعيت آموش عالی در شرایط کنونی كشور از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

عارف با تأکید بر اینکه شاخص های كيفی آموزش در این استان از وضعيت مناسبی برخوردار است اما با وضعيت مطلوب فاصله دارد، خاطرنشان کرد: به یقین بخش آموزش و علم و فناوری يكي از مهم ترين اولويت ها و زيربنايی ترين ترين بخش ها است که نقش مهمی در رشد و پویایی این استان خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس، ساماندهی مسائل اقتصادی را مهمترین اولویت امروز کشور دانست و گفت: اميد است اين جنگ اقتصادی هم مشابه جنگ های گذشته با همياری و همدلی مردم و تلاش مسؤولان و دولت مردان پشت سر گذاشته شود.

وی انسجام ملی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بیان کرد و افزود: باید اختلاف نظرها و رقابت ها را کنار بگذاریم و با همدلی و اتحاد به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

رئيس كميسيون آموزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اميد است با پيروزی در اين جنگ اقتصادی شاهد جهش مجدانه در توسعه و پيشرفت در بخش های اقتصادی بوده و بيش از پيش پاسخگوی نيازهاي مردم باشيم كه اين مهم با توسعه علم و فناوری ميسر خواهد شد./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات