۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۵۶۶۴۸
سردار موحد مطرح کرد؛

بسیج سازندگی؛ گره گشای محرومان و خدمت رسان بی مزد و منت

بسیج سازندگی؛ گره گشای محرومان و خدمت رسان بی مزد و منت
فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: بسیج سازندگی گره گشای محرومان بوده و خدمات بی مزد و بی منتی را برای اقشار مختلف مردم انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام قم در مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی روستاهای بیدهند، کرمجگان و ویریج استان قم که صبح امروز در مسجد فاطمه الزهرا(س) روستای کرمجگان برگزار شد، با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول سال های گذشته توانسته اقدامات محرومیت زدایی متنوع و مختلفی را در سطح کشور انجام دهد.

وی افزود: بسیج سازندگی گره گشای محرومان بوده و خدمات بی مزد و بی منتی را برای اقشار مختلف مردم انجام می دهد و الحمدلله امروز در عرصه های مختلف حرکت های جهادی بسیاری ورود پیدا می کنند.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام قم بیان داشت: بسیج سازندگی در جایی که کارها زمین مانده است ورود پیدا می کند و طبق فرموده رهبر انقلاب اسلامی در بسیاری از فعالیت ها به جز کار جهادی نمی توان به موفقیت ها دست پیدا کرد.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی روستای بیدهند افزود: بسیج سازندگی پروژه آبرسانی بیدهند را در طی دوسال، انجام و به پایان رسانده است و این نتیجه گفتمان جهادی در کشوراست و انتظار ما این نیز این است که این گفتمان در میان مردم بیش از پیش گسترش پیدا کند.

سردار موحد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: انقلاب اسلامی در طول تاریخ فتنه های مختلفی را پشت سرگذاشته و این تجربه ها، سبب قدرتمند شدن نظام شده است که عملیات وعده صادق نشان دادن قدرت کوچکی از توان و قدرت نظام اسلامی در مقابل دشمنان بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که اراده کرده تا آموزه های قرآنی و اسلامی را  پیاده سازی کند و ان شاءالله خداوند خود پشتیبان این اراده بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام، اسرائیل را قلب سیاسی آمریکا عنوان کرد و بیان داشت: عملیات وعده صادق قلب سیاسی آمریکا را متلاشی کرده و هیمنه آن را درهم شکست.

ارسال نظرات