۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۷۵۸۶۷۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در گفت‌وگو با رسا:

شهید رئیسی در سه سال به اندازه هشت سال کار زیربنایی کرد/ نباید برای چند رأی بیشتر، اخلاق را زیر پا گذاشت

شهید رئیسی در سه سال به اندازه هشت سال کار زیربنایی کرد/ نباید برای چند رأی بیشتر، اخلاق را زیر پا گذاشت
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر شهید آیت الله رئیسی، گفت: اگر عمر این شهید عزیز ادامه پیدا می کرد و چهار سال بعد هم انتخاب ملت می شد، بدون شک می توانست در این هشت سال کار چند ده سال را عملی کند.

آیت الله محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، گفت: این حادثه را از هر جهتی انسان بنگرد ضایعه ای برای ملت و کشور است اما براساس حکمت الهی برکات فراوانی هم در چنین اموری وجود دارد.

وی ادامه داد: این شهید عزیز به میدان انتخابات آمد و با روحیه جهادی و اخلاص مطالبات رهبری را عملی کرد، افراد بسیاری با شعارهای رنگین دم از مردمی بودن زدند اما پشت پرده کار خود را انجام می دادند، اما شهید رئیسی صادقانه و خالصانه شعارهای خدمت را عملی کرد و نشان داد که انقلاب اسلامی را باید با این روحیه پیش برد.

سه سال ریاست؛ هشت سال خدمت و دستاورد

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه آیت الله رئیسی در سه سال به اندازه هشت سال کار زیربنایی انجام دادند، اظهار داشت: اگر عمر این شهید عزیز ادامه پیدا می کرد و چهار سال بعد هم انتخاب ملت می شد، بدون شک می توانست در این هشت سال کار چند ده سال را عملی کند، اما دیگر الگویی در این عمل به نام سید ابراهیم رئیسی نداشتیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: آیت الله شهید رئیسی برای همه مسئولان نظام الگو شد و خط مشی صحیحی از خود به یادگار گذاشت؛ رئیس جمهور آینده باید این راه را ادامه و این الگو را از سید ابراهیم بگیرد؛ سکاندار آینده قوه مجریه باید روحیه جهادی و خدمتگزاری، وفاق و همدلی آقای رئیسی را داشته باشد و در بازی های جناحی و سیاسی نیفتد.

آیت الله  شهیدرئیسی در سه سال به اندازه هشت سال کار زیربنایی انجام داد

آیت الله رئیسی به دنبال تحقق شعارهای انقلاب بود

وی تصریح کرد: مردم ما رئیس جمهوری را می خواهند که در میان مردم و غمخوار آنان باشد و از همه مهم تر باید عبد خدا باشد، آیت الله رئیسی به تمام معنا بنده خدا بود و در هر پست و منصبی خالصانه برای خدا کار کرد و به دنبال تحقق شعارهای انقلاب اسلامی حرکت می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهید رئیسی شعارهای انقلاب را جامه عمل پوشاند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید شعار انقلاب را زنده نگه دارد، رئیسی ارزش های انقلاب را زنده نگه داشت و مردم نیز او را رئیس جمهور انقلاب می دانستند و در روز تشییع ارزش او را پاس و گرامی داشتند.

بداخلاقی های سیاسی بخاطر چند رای بیشتر 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شاخصه های نامزدهای انتخاباتی اذعان کرد: مبادا کاندیداهای انتخابات با بداخلاقی های سیاسی و برای چند رای بیشتر زیبایی های این مسیر را زیر سوال ببرند و اذهان مردم را مشوش کنند.

وی اضافه کرد: آیت الله رئیسی در صحنه مناظرات نیز اخلاق را مقدم بر هر کاری دانستند و با وجود سینه ای پر از اسرار سکوت را بر نیش و کنایه و طعنه ها ترجیح دادند و مومنانه پای مناظرات انتخاباتی ایستاد و این درسی برای همه کاندیداها است.

ارسال نظرات