۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۶۰۴۱۵
آیت الله مکارم پس از شرکت در انتخابات:

حضور در پای صندوق های رأی عبادت است + فیلم

حضور در پای صندوق های رأی عبادت است + فیلم
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با حضور در پای صندوق اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با حضور در پای صندوق اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت.
 
این مرجع تقلید پس از شرکت در فرایند انتخابات ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات در پاسداری از نظام اسلامی بر اهمیت حضور در پای صندوق رأی تأکید کرد.
 
شرکت در انتخابات عبادت است
آیت الله مکارم شیرازی پس از شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سخنانی شرکت در انتخابات را نوعی عبادت خواند.
 
بخش های مهم سخنان این مرجع تقلید بدین شرح است: 
 
خدا را بر این نعمت بزرگ شکر می گوییم. زنده ماندیم تا در انتخابات دیگری شرکت کنیم. شرکت کردن در انتخابات یک نعمت الهی است. بنابراین مردم به این انتخابات اهمیت دهند و آنکه تشخیص می‌دهند و برای جامعه مفید است نام او را بنویسند و در صندوق بیندازند.
 
تعداد بازدید : 1
 
شرکت در انتخابات یک عبادت است. به علت اینکه خدمت به جمهوری اسلامی است و خدمت به جمهوری اسلامی عبادت است و این عبادت در نامه اعمال ثبت و ضبط خواهد شد. سعی کنید بهترین کسی را که می پسندید انتخاب کنید و در صندوق بیندازید.
 
از خدا میخواهم توفیق را از شما نگیرد بلکه باز هم در آینده مشمول چنین نعمتی از سوی خداوند شوید و هموطنان عزیز همه موفق شوند از این نعمت استفاده کنند.
 
لازم به ذکر است، فرایند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز هشتم تیرماه 1403 به ایستگاه اخذ رأی رسید و تا ساعت 18 امشب ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات