۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۷۶۳۵۹
مدیر آموزش دفتر تبلغات اسلامی اصفهان:

عرفان‌های نوظهور با حضور مبلغان دینی در اصفهان نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش دفتر تبلغات اسلامی اصفهان ‌از برگزاری نخستین دوره نقد عرفان‌های نوظهور با حضور 170 مبلغ اصفهانی ‌خبر داد.
همايش عرفان هاي کاذب در اهواز
حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، مدیر آموزش دفتر تبلغات اسلامی اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به رواج عرفان های کاذب در جهان معاصر و بی‌تأثیر نبودن تبلیغات این فرقه‌ها در کشور‌ گفت: با هدف آگاهی بخشی به طلاب و مبلغان دینی و شناخت معنویت های نوظهور به ویژه در برخورد با سؤالات جوانان در این زمینه، دوره ویژه نقد عرفان‌های نوظهور در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این دوره در چهارده جلسه یک ونیم ساعته طراحی شده بود که در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه، بیست‌ونهم و سی‌ام بهمن، هفت جلسه آن برگزار شد و هفت جلسه دیگر آن در روزهای ششم ‌و ‌هفتم بهمن در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدیان اضافه کرد: در این دوره 170 نفر از مبلغان خواهر و برادر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نام نویسی کرده‌اند و مبلغان با بهره‌گیری از دکتر قادر فاضلی، مؤلف بیش از پنجاه جلد کتاب در حوزه علوم اسلامی، با شیوه های نقد عرفان‌های نوظهور آشنا می‌شوند.

وی افزود:‌ پس از پایان دوره و برگزاری آزمون، مدرک داخلی دفتر تبلیغات اسلامی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.‌/965/پ202/س

ارسال نظرات