۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۸۱۶۴۲
آیت الله نورمفیدی:

وحدت، تاکتیک مصلحتی نیست بلکه تکلیف شرعی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: وحدت مسلمانان یک تاکتیک مصلحتی نیست بلکه به استناد آیات قرآن، سیره نبی مکرم اسلام یک تکلیف شرعی است.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، عصر روز گذشته در دیدار با علمای اهل تسنن و تشییع کشور لبنان در گرگان با اشاره به وجود اقوام و مذاهب مختلف دراستان افزود: وحدت مردم شیعه و سنی گلستان در سطح کشور و جهان بی نظیر است.
 
وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مستقل و متکی بر قدرت مردم است، اظهارداشت: جمهوری اسلامی شاید از معدود کشورهایی باشد که سلطه بیگانگان را به طور کل و مطلق از خودش دفع کرده و دولتمردان و مردم ایران اسلامی اجازه هیچ‌گونه دخالتی را به بیگانگان نمی دهند و این سبب شده کشورهای مختلفی با ما دشمنی بسیار خطرناک داشته باشند.
 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری از قرار گرفتن برخی از کشورهای اسلامی در مسیر اهداف دشمنان اسلام انتقاد کرد و افزود: انتظار می رود تا همه کشورهای اسلامی با توجه به این که اسلام به شدت نسبت به گذشته مورد تعرض و تجاوز بیگانگان قرار گرفته، با اتحاد خود در مقابل تمامی زورگویان و مستکبران مبارزه کنند.

امام جمعه گرگان شرایط کنونی جهان اسلام را شرایط ویژه دانست و گفت: دشمنان در گذشته با زور و جنگ مبارزه می کردند، اما شرایط مبارزه در عصر کنونی سخت تر و پیچیده‌تر شده است.

آیت الله نورمفیدی استان گلستان را نماد واقعی وحدت در کشور خواند و اظهار داشت: مردم این منطقه اعم از شیعه و سنی از همان روزهای اول انقلاب در سایه وحدت، صفا و صداقت و احترام متقابل، تمامی نقشه های دشمنان را ناکام گذاشتند.
 
وی از لبنان به عنوان کشوری نام برد که ایران اسلامی احساس نزدیکی بیشتری با آن دارد و گفت: حزب الله لبنان افتخار امت های اسلامی و تمامی جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: اقدام حزب الله لبنان و شکست رژیم صهیونیستی سبب شده اشتباه بودن فرهنگ شکست ناپذیری این غده سرطانی برهمگان آشکار شود.
 
آیت الله نورمفیدی در پایان از ایمان و اخلاص به عنوان عامل اصلی پیروزی نام برد و اظهار امیدواری کرد روزی تمامی کشورهای اسلامی در یک صف واحد در مقابل زورگویان و مستکبران مبارزه  و دست آلوده آنان را قطع کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات