۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۹۳۵۳۹
آیت الله طبرسی:

تحریم های سی ساله دشمنان، موتور پیشرفت ایران اسلامی را سرعت بخشید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که تحریم ها هیچ تأثیری بر روند پیشرفت ایران اسلامی نداشته است، گفت: تحریم های دشمنان سبب رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف شده است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در مدیران راه و ترابری استان در ساری، با اشاره به آغاز طرح هدفمند کردن یارانه ها در کشور، این طرح را یک جراحی بزرگ اقتصادی در کشور دانست.

وی اجرای ماسب طرح هدفمند سازی یارانه ها را نیازمند مشارکت عمومی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران باید با مصرف صحیح دولت را در اجرای دقیق این طرح بزرگ یاری دهند.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه میزان مصرف انرژی در ایران اسلامی از بسیاری از کشورهای دنیا بیشتر است، خاطرنشان کرد: اصلاح مصرف انرژی در کشور یک امر ضروری است که طرح هدفمند کردن یارانه این مسأله را محقق خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مصرف بهینه باید به یک الگویی در ایران اسلامی تبدیل شود، تصریح کرد: اجرای صحیح طرح هدفمند سازی یارانه سبب رشد و شکوفایی این کشور خواهد شد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که اگر مصرف انرژی در کشور به همین صورت ادامه می یافت به طور یقین نسل های آینده دچار مشکلات بسیاری می شدند، ادامه داد: طرح هدفمند کردن یارانه خطر کمبود انرژی برای نسل های بعدی را به حداقل خواهد رساند.

وی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه یک اصلاحات اقتصادی در کشور دانست و با تأکید براین که این طرح با عزم جدی دولت دهم کلید خورده است، گفت: باید با اصلاح الگوی مصرف دولت را در اجرای دقیق این طرح همراهی کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا باید اولویت اصلی همه ملت ایران باشد، ادامه داد: اجرای این گونه طرح ها کشور را در رسیدن به جایگاه های بالا کمک خواهد کرد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به تحریم های سی ساله دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: علیرغم همه تلاش های دشمنان در این عرصه، اما ملت ایران امروز در عرصه های بین المللی به عنوان یک کشور مقتدر مطرح است.

وی با تأکید براین که تحریم ها هیچ تأثیری علیه ایران اسلامی نداشته است، گفت: تحریم های دشمنان سبب رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف شده است.

آیت الله طبرسی در بخش دیگر از سخنان خود حمل و نقل و راه و ترابری را یکی از عوامل بیشرفت و توسعه هر کشوری دانست و ادامه داد: خدمت رسانی در این حوزه به مردم یک نوع عبادت محسوب می شود و نزد خداوند متعال ارج و پاداش دارد./950/پ202/الف
ارسال نظرات