۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۲۰۵
امام جمعه آمل:

تحقق عملی شعار جهاد اقتصادی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی‌‌ می‌‌کند‌

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در سه دهه اخیر همواره با تحریم های اقتصادی به دنبال تضعیف جایگاه ایران اسلامی در منطقه و سطح دنیا بودند، ادامه داد: تحقق عملی شعار امسال می‌تواند همه توطئه های دشمنان را خنثی کند.
امام جمعه آمل
حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی، امام جمعه آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال‌«جهاد اقتصاد»‌ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به نیاز کشور در ابتدای سال با رهنمود خود جامعه را به سوی رشد و تعالی فرا ‌خواندند.

وی با بیان این که نامگذاری هر ساله از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حقیقت نمادی برای جهت‌دار شدن بهتر برنامه‌های جاری کشور است، افزود: مقام معظم رهبری هرسال را بنا بر تدابیر و نیاز‌های جامعه و چشم‌انداز کشور نامگذاری می‌کنند و این در هیچ یک از کشورهای جهان وجود ندارد.

امام جمعه آمل با اشاره به این که انتخاب این نام برای سال جدید سرآغاز خیزش جدید اقتصادی خواهد بود، خاطرنشان کرد: چنین نکته‌سنجی و آگاهی تنها از رهبری شایسته، فقیه و جامع الشرایط، عالمی وارسته و پرتلاش بر می‌آید.

حجت الاسلام رحمانی با تأکید براین که همه مسؤولان و آحاد جامعه اسلامی در برابر تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید وظیفه و تکلیف دارند، تصریح کرد: تحقق واقعی شعار امسال نیازمند یک عزم ملی است.

وی، تحقق واقعی منویات مقام معظم رهبری در سال جدید را نیازمند همت و کار مضاعف دانست و خاطرنشان کرد: همه مسؤولان و آحاد جامعه باید با همتی مضاعف پیام جدید مقام معظم رهبری را ره توشه راه خود قرار دهند و در حرکتی جهادی به پیشرفت جامعه بیاندیشند.

امام جمعه آمل با اشاره به این که توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقق آن بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع خواهد کرد، ادامه داد: باید با تلاش مضاعف سال 90 را به سال جهاد در عرصه اقتصادی تبدیل کنیم.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در سه دهه اخیر همواره با تحریم های اقتصادی به دنبال تضعیف جایگاه ایران اسلامی در منطقه و سطح دنیا بودند، ادامه داد: تحقق عملی شعار امسال می تواند همه توطئه های دشمنان را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز آماده جهش و خیز اقتصادی در دنیا است و ما با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبر انقلاب باید تنها به فکر پیشرفت اقتصادی، جهش علمی و گام‌های بلند فرهنگی و سیاسی باشیم.

امام جمعه آمل ادامه داد: در سال گذشته مسؤولان و مردم با کار و همتی مضاعف چرخه سازندگی و فعالیت کشور را بیش‌تر از گذشته روان کرده و با حرکت ستودنی خود کشور را به جایگاه واقعی‌اش بسیار نزدیک کردند بعد از این حرکت روان نیاز به جهادی اقتصادی بیش از پیش احساس می‌شد./950/ت302/س
ارسال نظرات