۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۰۳۴
از سوی حوزه علمیه خواهران مشهد؛

فراخوان مقاله شیخ کلینی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مقالات پژوهشی شیخ کلینی از سوی واحد پژوهش مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س)اعلام شد.
يادداشت مقاله
خانم حسینی، مسؤول واحد خبر مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س)، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: واحد پژوهش مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) به مناسبت بزرگداشت شیخ کلینی، فراخوان مقاله ای را موضوع شیخ کلینی اعلام کرد.

وی با اشاره به محورهای این فراخوان، تصریح کرد: پژوهشگرا می توانند آثار خود را در محورهای آثار کلینی در حیطه علوم اسلامی، برجستگی های تألیفات کلینی، انعکاس عقاید کلینی بر آثارش و تأثیر آثار شیخ کلینی بر تألیفات امروز تالیف کرده و به دبیرخانه ارسال کنند.

حسینی ابراز داشت: متن مقاله باید به صورت تایپ شده(ترجیحاً قلم B-Badr،سایز 16، فاصله خط حداکثر یک و نیم سانت در حداقل پانزده صفحه) و با رعایت اصول و علائم نگارشی ـ ویرایشی باشد.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این فراخوان را اول خرداد ماه سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی مشهد، خیابان امام رضا(ع)، امام رضا(ع) 60، چهارراه چهارم، پلاک 84 واحد پژوهش مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) ارسال کنند.

مسؤول واحد خبر مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) با بیان اینکه این فراخوان ویژه طلاب خواهر مدارس حوزه علمیه خراسان است، تصریح کرد: فراخوان این مقالات در بین مدارس علمیه استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی توزیع می شود.

وی زمان اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان را سوم خرداد ماه سال جاری عنوان کرد./934/پ202/ص
ارسال نظرات