۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۳۱۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

توطئه افکنی نظام سلطه در اقتدار بین‌المللی ایران اسلامی اثری نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی ایران زمینه را زمینه ساز تحولی عظیم در خاورمیانه دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب اسلامی سبب بیداری ملت های مسلمان شد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم افتتاحیه نهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام نور استان با اشاره پیشرفت های گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، گفت: امروز ایران اسلامی با وجود همه توطئه افکنی های نظام سلطه در اوج اقتدار و عزت بین المللی قرار دارد.

وی، عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی را مدیون رهبری های امام راحل، مقام معظم رهبری و خودباوری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این ملت ولایت مدار در سه دهه اخیر همواره حضوری همه جانبه در عرصه های مختلف داشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی بیش از سه دهه است که همه توان خود را جهت براندازی این نظام اسلامی به کار گرفته اند، تصریح کرد: اما با وجود همه این تلاش ها امروز شاهد الگوگیری ملت های دنیا از انقلاب اسلامی ایران هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه علمی به عنوان یکی از کشورهای مقتدر دنیا مطرح است، تصریح کرد: سرعت تولید علم در کشورمان هر روز بیشتر می شود و این افتخاری برای ملت ایران است.

امام جمعه بهشهر، جمهوری اسلامی ایران را منادی آهنگ علمی علوی در دنیا معرفی کرد و بیان داشت: امروز نظام اسلامی پرچم‌دار اسلام ناب محمدی در دنیا است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی ایران زمینه را زمینه ساز تحولی عظیم در خاورمیانه دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب اسلامی سبب بیداری ملت های مسلمان شد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که دامنه خیزش های مردمی در خاورمیانه تنها در این منطقه محدود نخواهند ماند وبه زودی به همه دنیا سرایت خواهد کرد، ادامه داد: امروز ملت ایران الگوی همه ملت های آزادی خواه دنیا قرا گرفته است./9
50/پ202/س
ارسال نظرات