۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۵۰۲۱۱
با محوریت دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی؛

نشست هماهنگی کمیته حوزه و روحانیت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هماهنگی کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر با محوریت ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، نشست هماهنگی کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر با محوریت دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر اعضای این ستاد در مرکز مدیریت حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در بخش نخست این نشست حجت الاسلام و المسلمین احمدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، هدف از تشکیل این کمیته را استفاده از توانمندی های علمی و فکری حوزه علمیه در برگزاری مناسبت های دینی و فرهنگی دانست و گفت: فراهم سازی بستری مناسب و شایسته جهت حضور فعال روحانیان در برنامه ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضروری است.

مسؤول کمیته حوزه و روحانیت چهارمحال و بختیاری بر تبیین و تشریح نقش و رسالت روحانیان و حوزه های علمیه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: برنامه ریزی جامع و دقیق جهت آشنا کردن هرچه بیشتر طلاب جوان حوزه های علمیه با دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از مهم ترین اهداف تشکیل این کمیته در چهارمحال و بختیاری است.

در ادامه این نشست نیز علی گرجی، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و افزایش معرفت و بصیرت دینی جامعه بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت (ع) را از مهم‌ترین راهبردهای محتوایی برنامه‌های سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی می‌بایست با برنامه‌ریزی گسترده به منظور ارائه تصویری هنرمندانه از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن، حلاوت و شیرینی این ایّام را دو چندان نماییم.

گرجی تبیین اندیشه‌های دینی و سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را عامل اتحاد، انسجام و پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف است./9461/پ203/ب

ارسال نظرات