۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۵۵۹۷۳

برنامه‌های هفتگی حرم مطهر اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) را اعلام کرد.
بازديد از حرم حضرت معصومه نماي حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم گفت: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری، برنامه سخنرانی حرم مطهر از همه روزه ساعت 16 و بعد از نماز مغرب و عشار در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی افزود: حجج اسلام متمسکی، سید رضا مدرسی، ماندگاری، اویسی، تراشیون، رفیعی، فرحزاد، مؤمنی، محمدی خراسانی، از سخنران‌های این برنامه هستند.
وی با اشاره به برگزاری دعای توسل این هفته از سوی هیأت جانبازان استان قم، در روز سه‌شنبه24 بهمن ‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا، ‌ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، 26 بهمن، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب افزود: دعای کمیل این هفته پنجشنبه، 26 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مداحی عباس حیدر زاده و زیارت جامعه کبیره نیز در همین روز، ساعت 21:30 از سوی حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم اظهار داشت: مراسم دعای پر فیض ندبه نیز صبح جمعه،‌27 بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مداحی عباس حیدر زاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به این‌که قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سوی حجت‌الاسلام شهیدی ساعت 16:30 روز جمعه 27 بهمن‌ماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، گفت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت با حضور حجت‌الاسلام کفیل برگزار می‌‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح، از سوی حجت‌الاسلام شاهرودی، اظهار داشت:‌ بیان احکام از سوی حجت‌الاسلام هوشیاری، همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد./907/د102/پ
ارسال نظرات