۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۹۴۷۵۱

امتحانات نیم سال مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان از زمان برگزاری امتحانات نیم سال تحصیلی این مدرسه علمیه خبر داد.
مدرسه فقه علميه مجازي

حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی طلاب ابراز داشت: زمان برگزاری امتحانات با توجه به بررسی ها سوم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که ساعت برگزاری امتحانات 8:30 خواهد بود، اظهار داشت: آقایان طلبه پذیرش شده در زمان مشخص شده امتحانات خود را می دهند که پس از پایان پس از دو روز تصحیح خواهند شد.

حجت الاسلام افضلی با اشاره به این که در بخش بانوان طلبه دو امتحان فقه و اصول از آن ها گرفته می شود، بیان داشت: طلاب تنها دو امتحان فقه و اصول را در نیم سال اول سال تحصیلی می دهند.

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با بیان طلاب شهرستان ها می توانند در حوزه علمیه محل سکونت خویش امتحانات خود را بدهند، ابراز داشت: با توجه به دور بودن شهرستان ها از مرکز استان امتحانات در محل سکونت طلاب برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به استقبال و پیگیری ها طلاب شهرستان های گوناگون استان خوزستان از مدرسه مجازی اشاره کرد و افزود: این امکان وجود دارد که طلاب علاقه مند در سایر استان ها کلاس های مدرسه مجازی فقه جعفری شرکت کنند.

حجت الاسلام افضلی با بیان این که کلاس های مدرسه مجازی در دو ترم برگزار می شود، خاطر نشان کرد: جهت افزایش سطح کیفی، در پایان سال از طلاب شرکت کننده در کلاس های مجازی مصاحبه ای صورت خواهد گرفت.

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان در پایان تصریح کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون امتحانات میان سال به پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه به نشانی www.jazayeri-vu.ir مراجعه کنند./9458/پ203/س

ارسال نظرات