۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۹۷۴۳۴
آیت الله کعبی:

حضور حماسی در 22 بهمن عظمت ایران را به رخ یاوه گویان خواهد کشید

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که ملت ایران با حضور حماسی خود در 22 بهمن اقتدار و عظمت ایران را به رخ دنیا خواهد کشید، گفت: مردم با شعارهای خود در این روز پاسخ یاوه گویی های آمریکا را خواهند داد.
آيت الله کعبي آيت الله کعبي

آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر استحکام و ثبات نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید، اظهار داشت: راهپیمایی امسال پیام اقتدار، عزت، انسجام و همگرایی در پاسداری از آرمان های امام(ره)، شهدا و نظام مقدس اسلامی است.

وی استکبار ستیزی ملت ایران را یکی از پیام های مهم راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: در مقابل یاوه گویی های آمریکایی ها مردم کشور ما عزتمندانه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد و صلابت و عظمت نظام جمهوری اسلامی را نشان خواهند داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که حضور ملت ایران تجدید بیعت با آرمان های امام(ره) و شهدا است، ابراز داشت: این حرکت به پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب انجام خواهد شد و نشانه پیوند عمیق امامت و امت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: شرکت در این راهپیمایی بازنمایی شعارهای«استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و «نه شرقی، نه غربی، جمهور اسلامی» است.

آیت الله کعبی این حضور حماسی را نشانه افزایش اقتدار، پیشرفت، عزت و عظمت ملت ایران دانست و گفت: این نظام مقدس سال به سال حرکت رو به پیشرفت دارد؛ راه حرکت به سمت عدالت و تحقق تمدن اسلامی با زیرساختهای موجود، عزم و اراده جدی و هدایت های رهبر معظم انقلاب هموارتر از همیشه است./928/ت302/ج

ارسال نظرات