۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۰۴۶۵۸
نماینده مردم مشهد در مجلس:

تحقق شعار امسال نیازمند احساس مسؤولیت مضاعف است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که در مسیر مدیریت جهادی همه باید به کمک یکدیگر بشتابند تا مشکلات حل و فصل شود، گفت: اگر همه احساس مسؤلیتی مضاعف همراه با بهره گیری از همه ظرفیت ها بکار گیرند، در واقع شعار امسال محقق می شود و دستاوردهای خوبی را به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد درباره راهکارهای تحقق شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: در واقع جامعه می تواند با یک رویکرد فرهنگی مسیر خود را پیش برد و در همین مسیر ما قائل هستیم که همه مسایل و مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد با یک رویکرد فرهنگی حل و فصل می شود.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در مقابل ما با یک رویکرد فرهنگی وارد عرصه شده است و تلاش کردند از طریق تهاجم و شبیخون فرهنگی، رخنه فرهنگی را در جامعه ما ایجاد کنند تا به اهداف خود دست یابند.

 

وی تصریح کرد: امروز حل مشکلات در عرصه های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و برون رفت از آنها توجه به مسایل فرهنگی است و فرهنگ کلید برطرف سازی این نابسامانی ها است.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که رهبر معظم انقلاب برای مهم ترین مسایل از ظرفیت فرهنگ کمک گرفتند و فرمودند اگر امسال حتی می خواهیم تحول اقتصادی داشته باشیم باید از مسیر فرهنگ عبور و از آن استفاده کنیم، اظهار داشت: در واقع با توجه به همین دغدغه نیز رهبری شاخص هایی را هم در این رابطه ذکر کردند.

 

وی افزود: در حال حاضر باید مسایل فرهنگی و اقتصادی را با یک رویکرد جهادی پیش ببریم و این بدین معنا است که افراد منتظر فراهم سازی مقدمات برای رسیدن به اهداف نباشند و بگویند همه زمینه ها فراهم نشده است و به همین دلیل هم اقدامی صورت نگیرد.

 

شاخص های مدیریت جهادی

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مدیریت جهادی در کشور تصریح کرد: آحاد جامعه باید در راستای مدیریت جهادی از همه ظرفیت ها استفاده کنند و از آنها برای رسیدن به هدف بهره ببرند.

 

وی در ادامه درباره وظایف دستگاه ها و نهادهای اجرایی در راستای تحقق شعار امسال مبنی بر«اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: همه دستگاه ها و ظرفیت ها باید در خدمت مسایل فرهنگی قرار بگیرند چرا که اعتقاد ما براین است که بدون بکارگیری همه ظرفیت های کشور امکان تحقق امری وجود ندارد.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی در این عرصه به موفقیت می رسیم که همانند هشت سال دوران دفاع مقدس همه ظرفیت های کشور پای کار بیایند و احساس مسؤلیت داشته و برای رسیدن به آن نقطه تعیین شده، برنامه ریزی  کنند.

 

وی با بیان این که در مسیر مدیریت جهادی همه باید به کمک یکدیگر بشتابند تا مشکلات حل و فصل شود، ادامه داد: اگر همه احساس مسؤلیتی مضاعف همراه با بهره گیری از همه ظرفیت ها  بکار گیرند، در واقع شعار امسال محقق می شود و دستاوردهای خوبی را به همراه خواهد داشت./934/ت302/ب

ارسال نظرات