۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۱۰۵۶۲
استاد حوزه علمیه بابل:

تکفیری ها عامل غرب برای جلوگیری از گسترش اسلام ناب در جهان هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل به علت حمایت غرب از گروهک های تکفیری اشاره کرد و گفت: ترویست های تکفیری عامل غرب برای جلوگیری از گسترش اسلام در کشورهای غربی با نشان دادن چهره ای ضد انسانی و ترویستی از اسلام هستند.
امام جمعه بابلکنار

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با محکوم کردم حرکت های تروریست های تکفیری بعثی داعش در عراق خاطرنشان کرد: تکفیری ها عامل استکبار برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و خشن نشان دادن اسلام هستند.

 

وی به علت حمایت غرب از گروهک های تکفیری اشاره کرد و افزود: ترویست های تکفیری عامل غرب برای جلوگیری از گسترش اسلام در کشورهای غربی با نشان دادن چهره ای ضد انسانی و ترویستی از اسلام هستند.

 

استاد حوزه علمیه بابل، تروریست های تکفیری در کشورهای اسلامی به خصوص سوریه و عراق را ترویست های اجاره ای برشمرد و گفت: جریان وهابیت و تکفیری نه تنها فرقه ای از اسلام  نیستند بلکه تروریست اجاره ای هستندکه برای جنایات خود از رژیم صهیونیستی و آمریکا مواجب می گیرند.

 

وی ادامه داد: داعش گروه تروریستی است که بعد از سقوط صدام به وجود آمد که با حرکت های تروریستی خود در سوریه هم دست به جنایت های بسیاری زدند.

 

حجت الاسلام بابائیان به ریشه ظهور داعش در عراق اشاره کرد و اظهار داشت: بعد پیروزی مردم سوریه  و شکست سخت گروه داعش  در سوریه برای فرار از ناکامی سعی کردند با بازگشت  به عراق و تصرف مناطقی از این کشور بر ناکامی های خود در سوریه مرحم بگذارند.

 

وی به همراهی برخی از چهره های شکست خورده در انتخابات اخیر با گروهک تروریستی داعش را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: بعد از شکست چهره های طرفدار بعث و جریان های وابسته به برخی از کشورهای عربی و پیروزی جریان مالکی  آنها با همراهی داعش سعی کردند تا از مردم عراق انتقام بگیرند.

 

این استاد حوزه علمیه بابل به علت انتخاب عراق برای موج حملات گروه تکفیری داعش پرداخت و گفت: آنها سعی داشتند تا تمرکز افکار عمومی دنیا از سوریه به عراق منتقل شود زیرا تروریست ها در سوریه با انجام جنایت های وحشتناک سعی کردند تا بشاراسد را برکنار کنند اما با حمایت مردم و خداوند متعال شکست خوردند و به این خاطر سعی دارند افکار عمومی را منحرف عراق کنند.

 

وی ادامه داد: آمریکا نخستین مستکبری است که از این کار سود می برد و می خواهد به مردم عراق و افکار عمومی دیگر کشورها بقبولاند که بدون حضور نظامیان اشغاگر آمریکایی نامنی در کشور به وجود می آید.

 

حجت الاسلام بابائیان حضور تروریست را بهانه ای برای اسلام هراسی برشمرد و خاطر نشان کرد: این تزویر و جنایت ناشی از چهره کثیف تروریست های اجاره ای است  که می خواهند جلوی بیداری اسلامی را بگیرند.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی غاصب و کشورهای حوزه عرب از درگیری دنیای اسلام خوشحال هستند و با ترس این که شیعیان حکومت را در دست گیرند می خواهند جلوی این ها گرفته شود.

 

امام جمعه بابلکنار با اشاره به اهداف شوم تروریست ها برای ایجاد تنش و ناامنی و تجزیه عراق گفت: هدف جریان های  غربی و عربی در این فتنه در عراق براندازی حکومت ملی و قانونی مالکی، ایجاد تنش و ناامنی بین مردم عراق و ایجاد زمینه تجزیه عراق، منحرف کردن افکار مردم از پیروزی سوریه و ایجاد فتنه بین مسلمانان جهان است.

 

وی ادامه داد:  اعدام جوانان بی ریش، به کنیزی گرفتن زن ها و دختران و اعدام هزار و 700 نفر از جوانان دانشجو به بهانه مسلمان بودن از جمله جنایت کثیف این تروریست ها است.

 

حجت الاسلام بابائیان به برخی از تهدیدهای جریانات تکفیری در عرصه میدانی و مقامات آمریکایی در عرصه های سیاسی علیه ایران اشاره کرد و افزود: اگر آمریکا بخواهد با این حرکت ها مسلمانان را ازبین ببرد و یا به کشور ما تعدی کند آن چنان پاسخ دندان شکن به مزدوران اجنبی می دهیم که تا روز قیامت هیچ گاه در ذهن خود حتی فکر حمله به ایران را داشته باشند./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات