۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۲۸۲۴۳

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس از بیت‌الاحزان بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، در نخستین روزهای ماه محرم از مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن امام حسن مجتبی(ع) بازدید کرد.
آيت‌الله اسدالله ايماني، نماينده ولي فقيه در استان فارس

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس با حضور در مدرسه حفظ تخصصی قرآن کریم امام حسن مجتبی(ع) از نزدیک در روند آموزش قرآن آموزان این مدرسه قرار گرفت.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد این مدارس عنوان کرد: چند بار با مسئولان بیت‌الاحزان دیدار داشته‌ام و در جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم سال جاری و سال گذشته مؤسسه، حاضر شده‌ام اما این بازدید به شناخت بیشتر و بهتر فعالیت‌های بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) منجر شد.

بنا بر این گزارش، در ادامه حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مؤسس و مدیر بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گزارشی کوتاه از عملکرد بیت‌الاحزان را بیان کرد و گفت: به حمد الهی با توجه به حضور قرآن‌ آموزان از سراسر کشور و چند کشور اسلامی در مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن کریم بیت‌الاحزان به مرور شاهد محور و قطب قرآنی شدن فارس در تربیت حافظان کل قرآن کریم در کشور هستیم.

در ادامه امام جمعه شیراز در جمع بیش از 140 حافظ 5 جزء قرآن کریم  و اساتید مدارس شبانه‌روزی بیت‌الاحزان و جمعی از مسئولان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد بیت‌الاحزان عنوان کرد: فعالیت‌های مفید قرآنی و فرهنگی نیاز به ساختمان‌های مجلل و تشکیلات و سازمانی ندارد و می‌توان از همین ساختمان‌های ساده نیز فعالیت‌های ناب قرآنی را دنبال کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس ضمن مقایسه تعداد حافظان قرآن کریم در دوران طاغوت و دوران بعد از انقلاب اسلامی، این فعالیت‌ها را گوشه‌ای از حسنات جاریه انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: به یاری خدا به زودی شاهد راه‌اندازی حوزه علمیه برای حافظان قرآن کریم باشیم تا در آینده نزدیک شاهد حافظ قرآن بودن تمام روحانیون کشور شویم.

یادآور می‌شود، در بازدید آیت‌الله ایمانی و هیئت همراه از مدرسه حفظ تخصصی کل قرآن کریم بیت‌الاحزان، امام جمعه موقت، فرماندار و جمعی از روحانیون و مسئولان شهرستان قرآنی استهبان وی را همراهی کردند./919/د102/ن

منبع: ایکنا فارس

ارسال نظرات