۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۲۳۷۹۳۰
حداد عادل:

حماسه 9 دی جواب رفتار خصومت آمیز اهل فتنه با انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ حداد عادل در آستانه سالگرد 9 دی گفت: این حماسه عظیم جواب رفتار خصومت آمیز اهل فتنه با انقلاب بود و اینکه ما فراموش نکنیم چه هزینه هایی را برای این انقلاب داده‌ایم.
سخنراني غلامعلي حداد عادل در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل، رییس سابق مجلس شورای اسلامی در مراسم سومین سالگرد شهید مصطفی احمدی روشن که یکشنبه 7 دی ماه در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، با بیان اهمیت مجازات سران فتنه گفت:  فرزندان شهدای هسته ای ما خواهان خون پدرانشان هستند.

 

رییس سابق مجلس افزود: افرادی که در جریان فتنه با آمریکایی ها همکاری می کردند از آنها خواستند تا با تحریم های خود ملت ایران را مجازات کنند.

 

 


وی با انتقاد از افرادی که سعی دارند تا حادثه 9 دی فراموش شود، گفت: این افراد بازگویی حادثه 9 دی را از سوی رسانه ملی کار بیهوده ای می دانند و در صحبت های خود می گویند که واقعه گذشته و لکه های سیاه را از یاد ببرید.
 

حداد عادل با بیان ابعاد فتنه سال 88 گفت: آنچه در فتنه سال 88 بیش از همه چیز تلخ تر است تهمت به نظام و اتهام تقلب در انتخابات است .
 

رییس سابق مجلس با انتقاد از سران فتنه اظهار کرد: شخصی که هشت سال نخست وزیر و شخصی که زمانی رییس مجلس شورای اسلامی این مملکت بوده است، با اقدامات خود سبب شدند تا شیخ های عرب نشین که برای آمریکایی ها نوکری می کنند، هدیه ای را برای آنها به ارمغان بیاورند.
 

وی با اشاره به برگزاری سالگرد مراسم شهید احمدی روشن در دانشگاه صنعتی شریف خاطر نشان کرد: خصوصیت دانشگاه این است که هم جای شور و هم جای شعور است، خیلی مراکز شور دارند اما از تفکر منطقی و استدلال بی بهره هستند و خیلی مراکز هستند که شعور دارند اما از شور بی بهره هستند، اما دانشگاه هر دو جنبه را دارد.


حداد عادل افزود: این شور و شعور در حماسه حسینی نیز مشاهده می شود و شعور فلسفه این قیام را قابل فهم می سازد و از این رو بزرگداشت شهید هسته ای نیز ظرفیت شور و شعار آفرینی را دارد.


رییس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشدید تحریم ها علیه ایران گفت: مساله هسته ای بهانه ای بود برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی که تحت این عنوان که ایران به صلاح هسته ای دست یافته است، شروع به تحریم کردند و در همین مسیر نیز شهدای هسته ای نیز تقدیم این انقلاب شد.


وی با بیان اینکه ما در عرصه های مختلفی در دانشگاه صنعتی شریف شهید به این انقلاب تقدیم کرده ایم اظهار کرد: در مسیر پیشرفت علم نیز شهادت شهدای هسته ای ما نشان ‌می‌دهد مسیر حقی بود که در انقلاب طی کردیم، دشمنان تحمل حرکت و نتایج آثار پیشرفت علمی کشور را نداشتند و دانشمندان انرژی هسته ای ما را یکی بعد از دیگری به شهادت رساندند./818/پ202/ب6

ارسال نظرات