۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۴۹۲۱۷
آیت الله وحید خراسانی در دیدار رییس جمهور:

توکل بر خداوند و توسل به حضرت ولی عصر راه حل تفوق بر مشکلات است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله وحید خراسانی ضمن تشکر از زحمات رییس جمهور و دولت، تصریح کرد: شما یکی از بهترین روسای جمهوری هستید و البته با مشکلات طاقت فرسایی روبرو می باشید.
2/ آيت الله وحيد خراساني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، ضمن تشکر از زحمات رئیس جمهوری و دولت، تصریح کرد: شما یکی از بهترین روسای جمهوری هستید و البته با مشکلات طاقت فرسایی روبرو می باشید.


این مرجع تقلید در این دیدار که روز پنجشنبه و در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید به قم، در بیت وی برگزار شد، ضمن اشاره به اعجاز قرآن و قرائت آیه کریمه: وَمَن یَتَوَکلَ‏ عَلىَ اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ افزود:  با اتکای به دو کلمه و استمداد از این دو بر همه مشکلات فائق می شوید: یکی توکل بر خداوند، و دیگری توجه و توسل به کسی که عالم وجود به خاطر او برپاست و او حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.


در ابتدای این دیدار جمعی از مسوولان ارشد دولت نیز حضور داشتند و سپس حضرت آیت الله وحید خراسانی و رییس جمهوری در جلسه ای خصوصی به گفت و گو در خصوص مهمترین مسایل کشور پرداختند. /924/د102/ج

منبع: ریاست جمهوری
 

ارسال نظرات