۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۶۵۱۵۰
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

پیوند مردم و روحانیت موجب خنثی شدن دسیسه های دشمن می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به تأکید امام راحل در راستای پیوند مردم به ویژه جوانان با روحانیت گفت: پیوند مردم و روحانیت موجب خنثی شدن دسیسه های دشمن می شود.
مردم و روحانيت

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت سالروز ارتحال امام(ره) بیان داشت: بزرگداشت مراسم ارتحال امام(ره) فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های امام(ره) و انقلاب است.

 

وی با اشاره به این که امام(ره) خیرخواه مردم و ملت بود، افزود: امام راحل با تشکیل انقلاب روحیه خودباوری را در مردم زنده کرد.

 

حجت الاسلام ولی پور عنوان داشت: امام(ره) در راستای شکل گیری انقلاب به خوبی ایستادگی کرد و برای تحقق آرمان های خویش با ظلم مقابله کرد.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که روحیه استکبارستیزی امام(ره) موجب موفقیت ایشان شد، افزود: حفظ این روحیه همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب پس از امام راحل، با رهبری داهیانه خویش راه و اهداف امام(ره) را ادامه می دهند و اجازه نمی دهند دشمنان اسلام در سرنوشت کشور دخالت کنند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: موفقیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مرهون رهنمون های رهبر فرزانه انقلاب است.

 

وی با اشاره به سخنان امام راحل که انقلاب متعلق به مردم است، افزود: مردم انقلاب بهترین و مهم ترین پشتوانه نظام در جهت تحقق آرمان های مکتب امام(ره) و انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام ولی پور با یادآوری دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون عنوان داشت: دشمنان در قالب این دسیسه ها می خواهند بین روحانیت و مردم فاصله بیاندازند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن ارزش ها بین جوانان هستند و با این هدف می خواهند جامعه را به انحراف بکشانند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر این که نباید از نقشه های دشمن غافل شد، خاطرنشان کرد: محکم تر کردن پیوند بین مردم و روحانیت به ویژه نسل جوان موجب خنثی کردن دسیسه های دشمن می شود.

 

وی با تأکید بر آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های امام خمینی(ره) بیان داشت: با تبیین اندیشه ها و آرمان های امام راحل بین جوانان باید در جهت پرورش جوانان انقلابی و مؤمن گام برداشت./9459/ت302/ح

ارسال نظرات