۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۲۷۲۶۷۷
امام جمعه نور:

روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی در برابر صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که حضور گسترده مردمی در روز قدس پاسخی مناسب به توطئه های دشمنان اسلام است، گفت: روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی در برابر صهیونیسم جهانی است.
امام جمعه نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور امروز در جلسه ستاد روز قدس که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان این که حضور گسترده مردمی در روز قدس پاسخی مناسب به توطئه های دشمنان اسلام است، گفت: حضور آحاد مختلف مردم ضرورتی مهم و اساسی بوده که می تواند پیام های ارزشمندی داشته باشد.


وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات اخیر دشمنان در منطقه به خصوص قضایای کشورهای دوست و همسایه سوریه، عراق و کشتار مردم بی گناه یمن از سوی تکفیری ها و داعش، از عموم مردم خواستاریم تا حضوری پررنگ و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.


حجت الاسلام باقرزاده نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را یک اقدام تاریخی از سوی حضرت امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اهمیت شرایط و تحولات جاری در سطح منطقه و تلاش دشمنان اسلام و مسلمانان برای انحراف افکار عمومی از مسأله فلسطین باید تدابیر ویژه ای در کشور برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس صورت گیرد.


امام جمعه نور بر ضرورت برگزاری پرشور و حماسی راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید  کرد و بیان داشت: باید اهتمام و تلاش های ارزشمندی در راستای برگزاری شایسته راهپیمایی این روز بزرگ وجود داشته و برنامه های ارزنده ای اندیشیده شود.


وی با بیان این که همه ساله به‌ منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین سیل خروشانی از اتحاد و همدلی در میان مسلمانان به‌وجود می‌آید، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی همکاری لازم را برای برگزاری پرشکوه این مراسم مهم به کار گیرند.


حجت الاسلام باقرزاده ادامه داد: امسال نیز مردم ولایتمدار ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس فتنه‌های شوم رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها را برملا کرده و بار دیگر به دفاع از اسلام و مظلومان جهان بر می‌خیزند.


امام جمعه نور با اشاره به اهمیت روز قدس، تصریح کرد: پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر کرد.


وی در پایان با تاکید بر این که ایادی استکبار جهانی به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند، گفت: باید اهتمام ارزشمندی در راستای حمایت از مظلومان عالم وجود داشته باشد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات