۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۹۹۳۶۶
در قم برگزار شد؛

همایش بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای کشور

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای کشور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.
بانوان مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین همایش بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای کشور، پیش از ظهر امروز در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد.

 

در این همایش پس از صحبت های دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور، حجت الاسلام سعید روحانی عضو شورای اسلامی شهر قم با مثبت ارزیابی کردن این همایش دو روزه در شهر مقدس قم، اظهارداشت: هدف امامان ما از قیام برپایی نماز بود که یکی از ویژگی های این همایش که در جاهای دیگر کمتر به آن توجه می شود همین است که ابتدای نماز همایش به پایان رسید.

 

وی ادامه داد: در احوالات مرحوم امام خمینی(ره) هم هست که ایشان در هرجلسه ای که بودند به محض گفتن اذان جلسه را برای اقامه نماز ترک می کردند.

 

حجت‌الاسلام روحانی با تشکر از همکاران در برگزاری این مراسم در شهر مقدس قم و در جوار بارگاه حضرت معصومه(س)، ابراز داشت: این خانوم خیلی بزرگوار است، این جا همان جایی است که هرکس در سرتا سر دنیا به حضرت فاطمه زهرا(س) سلام دهد جواب سلام خود را از ضریح مطهر حضرت معصومه(س) خواهد شنید.

 

وی افزود: در عظمت حضرت معصومه(س) همین بس که امام صادق(ع) فرمود تمام شیعیان به شفاعت دخترم حضرت فاطمه معصومه(س) وارد بهشت می شوند و در روایت دیگری نیز وارد شده سه در از درهای بهشت از قم باز می شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: سعی کنید تا در قم هستید از تشرف به حرم مطهر غافل نباشید و حتی زمانی هم که اینجا نبودید اگر از راه هم دور سلام بدهید جواب می شنوید و چه افراد بسیاری که در این خانه حاجت روا شدند.

 

در ادامه این مراسم نیز مهندس هوشنگ خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز با بیان این که مردم باید محور اصلی فعالیت ها باشند گفت: باید توجه داشت در مسیر کار و فعالیت در شورا با فراز و فرود های زیادی روبه رو می شویم اما با همکاری و مساعدت مردم می توان از مشکلات عبور کرده و در اعمال خود با دقت باشیم./1330/پ202/ی

ارسال نظرات