۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۱۰۰۶۴
امام جمعه شهرستان هویزه:

متولیان انتخابات حق الناس را رعایت کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان هویزه با تأکید براین که متولیان مسأله انتخابات حق الناس را باید رعایت کنند، گفت: مردم در هنگام انتخاب اشخاص باید باتوجه به ملاک و معیارهای لازم اقدام کنند که در این صورت حق الناس را ادا کرده باشند.
حجت الاسلام ناصر نيسي ، امام جمعه شهرستان هويزه

حجت الاسلام ناصر نیسی امام جمعه شهرستان هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نمازجمعه به قرارگاه که در واقع بیانگر یک تهاجم تمام عیار و جنگ تحمیلی دیگر است، ابراز داشت: قرارگاه مبارزه با این تهاجم نماز جمعه است که در آن ائمه جمعه فرماندهی آن را برعهده دارند.

 

وی با اشاره به این که مقابله جنگ تمام عیار فرهنگی در زمینه های خانواده، اقتصاد، جامعه و فرهنگ های گوناگون حتی در نوع معامله نیازمند به مطالعه و برنامه ریزی دقیق است، ادامه داد: برای پیروزی قرارگاه نمازجمعه، فرهنگی، تقوا و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران ائمه جمعه و متولیان ستاد نمازجمعه دراین باره کمر همت را ببندند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به محور دیگر بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور و آن هم انتخابات و حق الناس، افزود: مصادیق حق الناس در بیانات ولی امر مسلمین تبیین شد؛ مقصود از حق الناس این است کسی که نامزد می شود، مسؤولیتی از جانبت مردم یا حق الناس برعهده او وجود دارد.

 

امام جمعه شهرستان هویزه با تأکید براین که متولیان مسأله انتخابات حق الناس را باید رعایت کنند، عنوان کرد: مردم در هنگام انتخاب اشخاص باید باتوجه به ملاک و معیارهای لازم اقدام کنند که در این صورت حق الناس را ادا کرده باشند.

 

حجت الاسلام نیسی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره با نفوذ دشمن در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: مسأله نفوذ به دغدغه رهبر معظم انقلاب تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این که دشمن از راه های و با سرمایه گذاری به دنبال نفوذ در میان مسؤولان، ارگان های گوناگون و از جمله مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است، عنوان کرد: دشمن با سرمایه گذاری های بالا در پی تحقق ایده های خود و نفوذ شخصیت ها است.

 

این مقام مسؤول گفت: با تخلف قانون و بی عهده به یقین نفوذ خواهد شد که مردم و شورای نگهبان در این زمینه بابد هوشیار باشند./9453/302/ب3

ارسال نظرات