۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۳۱۰۸۷۴
آیت الله مقتدایی:

مبلغان برکات انقلاب را برای جامعه تبیین کنند/ تدبیر رهبر انقلاب کشور را از ناامنی ها مصون کرده است

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با تأکید بر این که امنیت کشور از برکات تدبیرات رهبر انقلاب است که باید برای مردم و جامعه تبیین شود، گفت: رهبر معظم انقلاب از شاگردان حضرت امام(ره) هستند که با حکمت و تدبیر کشور را اداره می کنند، با این حکمت رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای مملو از درگیری، قتل و غارت در امنیت به سر می برد.
آيت الله مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه امشب در نشست مجمع طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم که در حسینیه آیت الله مرعشی برگزار شد، گفت: بنا بر نظر رهبر معظم انقلاب طلابی که مقیم قم هستند باید در ایام تبلیغ و غیر آن به استان خود بازگردند، به تبلیغ پرداخته و آن را اداره کنند.


وی افزود: در قم نیز باید طلاب قمی فعالیت کنند و تبلیغ انجام دهند، در قم نباید مسجدی وجود داشته باشد که دارای مبلغ و امام جماعت نباشد، متأسفانه در کشور روستاهایی وجود دارد که در طول انقلاب پای روحانی به آن نرسیده است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که طلاب باید آماده بوده و تحقیق کنند که اگر در مسجدی نیازی وجود دارد برای تبلیغ حضور پیدا کنند، اظهار داشت: نخبگان و طلاب قمی باید تمام این استان را تأمین کرده و نیازهای مردم را برطرف کنند.


وی ادامه داد: طلاب قمی باید کاری کنند که استان قم در بین تمام استان ها برتر باشد، باید توجه داشت که قم خاستگاه انقلاب است از این رو همواره مردم قم باید به گونه ای در صحنه حضور پیدا کنند که برای دیگراستان ها الگو باشند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در انتخابات پیش رو همه واجدان شرایط در قم باید در صحنه حضور پیدا کنند، ابراز داشت: سایر استان ها باید از قم الگو بگیرند، حضور مردم در صحنه و حمایت از انقلاب بستگی به طلاب دارد.


وی با تأکید بر این که طلاب و مبلغان باید برکات انقلاب را برای جامعه تبیین کنند، عنوان کرد: شیعه شدن بسیاری از افراد در جهان به برکت انقلاب اسلامی است، برکات انقلاب از ولایت فقیه بوده که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار ولایت فقیه بودند.


آیت الله مقتدایی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از شاگردان حضرت امام(ره) هستند که با حکمت و تدبیر کشور را اداره می کنند، با این حکمت رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای مملو از درگیری، قتل و غارت در امنیت به سر می برد.


وی اضافه کرد: امنیت کشور از برکات تدبیرات رهبر انقلاب است که باید برای مردم و جامعه تبیین شود./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات