۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۱۰۹۰۱
امام جمعه دزفول:

رهبری با تبیین کلید واژه حق الناس ابعاد تازه ای از انتخابات را تعریف کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب درباره با انتخابات با طرح نگاه جامع و فراگیر از این مسأله و تبیین کلید واژه حق الناس بودن ابعاد تازه ای از اهمیت و جایگاه انتخابات را تعریف کردند، گفت: انتخابات مطالبه حق الناس است.
حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: محور نخست بیانات رهبرمعظم انقلاب جایگاه و اهمیت نماز جمعه بود.

 

وی با اشاره به این که یکی از خصوصیت های رهبر معظم انقلاب نوآوریی و تحول در بیان ایده ها و نظریات خلاقانه است، ادامه داد: ایشان مبتکر و خلاق نظریات نو و تحول گرا است؛ تعبیری که رهبری از نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی در بیانات خود ایراد کردند کاملا دقیق و جامع است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که رهبر معظم انقلاب با نگاه جدید تحولی در نگرش و منظر اهل ذکر قرار داند و با اشاره به ابعاد و ظزفیت های بالقوه این نهاد و ذکر مصادیق و مواردی از کارآیی این نهاد، شخصیت و هویت جدیدی را از این نهاد تعریف کردند، گفت: اندیشمندان باید از این باب تازه رمزگشایی کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب درباره با انتخابات با طرح نگاه جامع و فراگیر از این مسأله و تبیین کلید واژه حق الناس بودن ابعاد تازه ای از اهمیت و جایگاه انتخابات را تعریف کردند، اظهار داشت: انتخابات مطالبه حق الناس است و کارآمدیی که در روابط اجتماعی جامعه به وجود آورده و آینده ایجاد خواهد کرد، تا الان مفغول مانده است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که تحولی که مردم و جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن هستند، کاملا با تحول مد نظر آمریکا مخالف است، خاطرنشان کرد: این مسأله گفتمان جدیدی است که رهبرمعظم انقلاب در برابر دشمنان مطرح کردند و به حمدالله ایده پردازی ایشان همواره از دشمن سبقت گرفته است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در ارائه راهکارهای مبتکرانه هیچگاه منفعلانه عمل نمی کنند، بیان داشت: دشمن نسبت به ولی امر مسلمین تعبیری دارد مبنی براین که ابر قدرتی در ایران وجود دارد که هر کاری انجام دهیم، با چند سخنرانی نقشه های ما را خنثی می کند.

 

وی در پایان بیان این که رهبر معظم انقلاب بر کلید  واژه نفوذ در این دیدار تأکید فراوانی داشتند، بیان داشت: اندیشمندان، نخبگان و روشنفکران باید ابعاد مختلف نفوذ و انتخابات را ریشه یابی و تحقیق و بررسی کنند./9453/302/ب3

ارسال نظرات