۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۴۴۰۴۷
با حضور مدیران و معاونان پژوهش حوزه های 4 استان؛

دوره دانش افزایی در شهرکرد آغاز شد

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان از آغاز دوره دانش افزایی با حضور مدیران و معاونان پژوهش 4 استان در شهرستان شهرکرد خبر داد.
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز دوره دانش افزایی از امروز و همزمان با ولادت امام رضا(ع) ابراز داشت: این دوره برای مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه استان در شهرکرد و با حضور آنها فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه بیش از 25 نفر از مدیران و معاونان پژوهش حوزه های استان در این دوره شرکت کرده اند، گفت: این دوره با همکاری حوزه علمیه چهارمحال بختیاری در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد در حال برگزاری است و مدیران و معاونانی از استانهای خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری در آن شرکت کرده اند.

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اختتامیه این دوره در 30 مردادماه صورت خواهد گرفت، افزود: در پایان دوره از افرادی که کتبی آزمون دوره را گذرانده و موفق به اخذ نمره قبولی شوند، گواهی نامه اتمام دوره پژوهش مقدماتی ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام افضلی بالا بردن سطح معلومات پژوهشی مدیران و معاونان پژوهشی و هماهنگ سازی میان آنها در راستای اجرای برنامه های پژوهشی مدارس علمیه استان را از اهداف برگزاری این دوره برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور برترین اساتید فارسی ـ پژوهشی حوزه های علمیه کشور همچون اساتید بزرگوار هاشمی، کاویانی، بخشیانی، کریمی اسلامی و سایر اساتید مطرح کشور در این دوره اشاره و ابراز داشت: برگزاری اینگونه دوره ها در افزایش سطح آگاهی و معلومات مرتبط با حوزه پژوهش و افزایش کیفی مسائل پژوهشی بسیار مهم و ضروری و حائز اهمیت است./303/9456/ب1

ارسال نظرات