۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۷۵۱۲۴
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

دهه فجر فرصت بیان دستاوردها و تعمیق آرمانهای انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگویی دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است، گفت: عدم شناخت فرهنگ و آرمان انقلاب سبب شده است تا امروز شاهد فیشهای نجومی باشیم و اگر نسل جوان از آرمانهای انقلاب آگاه نشوند مطمئنا این فیشها در آینده چندین برابر خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن دهه فجر، پرخاطره ترین و شیرین ترین ایام تاریخ ملت ایران قرار داریم، اظهار داشت: مسؤولان ستاد دهه فجر باید با ایده و طرح نو در راستای آگاه سازی جوانان و نوجوانان حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر زمان پاسخگویی مسؤولان شهرستان به مردم است، گفت: تشکیل جلسات گفتمان محور و با پرسش و پاسخ از مسؤولان مهمترین برنامه دهه فجر در مساجد باشد، مسؤولان با حضور در مساجد به ارائه گزارش عملکرد پرداخته و به سؤالات شهروندان پاسخ دهند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذبایجان شرقی با تأکید بر صداقت و توجه به مسؤولیت پذیری در کشور، ابراز داشت: مسؤولان در پاسخگویی به مردم نباید تعلل کرده و وارد بحث های جناحی شوند، چرا که تمام دولتهای جمهوری اسلامی ایران دارای نقاط قوت و ضعف بودند که باید این را پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگویی دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است، تصریح کرد: عدم شناخت فرهنگ و آرمان انقلاب سبب شده است تا امروز شاهد فیشهای نجومی باشیم و اگر نسل جوان از آرمانهای انقلاب آگاه نشوند مطمئنا این فیشها در آینده چندین برابر خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری حقوقهای نجومی را یک پدیده نامبارک در نظام اسلامی و خلاف ماهیت انقلاب دانست و گفت: این اتفاق یک زنگ خطر و هشدار بود تا متوجه باشیم که انقلاب و آرمانهای آن نباید دچار انحراف و سستی در جامعه شود، این انقلاب انقلاب مستضعفان است نه اینکه به نفع سرمایه داران باشد.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید با مفاسد اقتصادی و حقوقهای نجومی برخورد کنند و نتایج آن را به مردم عزیز ایران اعلام کنند، گفت: مردم از مفاسد اقتصادی ناراضی هستند و انتظار برخورد و مقابله با این مسائل را دارند، زمانی که مردم در مشکلات بسیاری قرار دارند حقوقهای نجومی یک آفت است.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر بزرگداشت دهه فجر به صورت مردمی، گفت: این انقلاب را مردم به پیروزی رساندند و برای مردم است و بدون حضور مردم بی معنا خواهد بود، از این فرصت برای معرفی دستاوردها و تعمیق اعتقاد مردم نباید غفلت کرد./854/302/ب2

ارسال نظرات