۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۷۶۵۷۵
امام جمعه موقت زاهدان:

رمز ماندگاری انقلاب وحدت و پیروی کامل از فرمایشات رهبری است

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان گفت: مردم ایران در همه شرایط، وحدت خود را زیر سایه ولایت حفظ کردند و رمز ماندگاری و دوام انقلاب نیز همین وحدت نیرومند و پیروی کامل از فرمایشات رهبری است.
راهداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام احمد راهداری، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، هشتم بهمن با تبریک دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب مردمی جهان بود که با تکیه بر اسلام و رهبری دینی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) یک عالم دینی و یک مبارز انقلابی شجاع بود که مردم ایران نیز ارادت خاصی به ایشان پیدا کرده بودند، از این رو ایشان توانست حکومت چند صد ساله طاغوت را در کشور خاتمه بدهد و اسلام را حاکم کند.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: امام(ره) شخصیت ویژه‌ای داشتند، ساده زیست بودند، آگاه، شجاع، دارای ایمان قوی و با اراده نیرومند بودند؛ این ویژگی‌ها باید الگوی همه مسؤولان در نظام اسلامی باشد.

وی افزود: مردم ایران چه در دوران مبارزه با طاغوت و چه پس از پیروزی انقلاب، همیشه وحدت و انسجام خود را حفظ کردند و رمز ماندگاری انقلاب نیز همین وحدت است.

حجت‌الاسلام راهداری به اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه اشاره کرد و ادامه داد: در این اجلاس نمایندگان سه کشور به این نتیجه رسیدند که امنیت و آرامش منطقه با دخالت‌های امریکا بدست نمی‌آید.

وی اظهار کرد: در هر کشوری، مردم خود آن کشور باید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، دخالتهای بیگانگان اوضاع را بدتر می‌کند. کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی صلاحیت رسیدگی به مشکلات کشورهای منطقه را ندارند.

امام جمعه موقت زاهدان ضمن تسلیت حادثه پلاسکو، بیان کرد: باید دلایل این حادثه دردناک را پیدا کرد و جلوی تکرار آن را گرفت، زیرا جان انسانها ارزش بسیاری دارد و نباید بسادگی از کنار آن گذشت./831/201/ب2

ارسال نظرات