۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۷۷۹۲۴

برگزاری ۱۱۰ جلسه سخنرانی با محوریت «انقلاب اسلامی» در حرم رضوی‌

از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام دهه مبارک فجر ۱۱۰ جلسه سخنرانی با محوریت انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا درمشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: بیش از40 جلسه سخنرانی ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) در بازه زمانی قبل از اذان ظهر، قبل و بعد از نماز  مغرب تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام حسینی از برگزاری 30 سخنرانی در مسجد گوهرشاد خبر داد و ابراز کرد: در طول روز حدود  40 برنامه سخنرانی و بیان خاطرات ویژه خواهران در رواق‌های دارالحکمه و حضرت معصومه(س) تدارک دیده شده است.

وی درباره موضوعات سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی گفت: فجر فاطمی و مقاومت انقلابی، چگونگی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام و انقلاب، شاخصه‌های انقلابی‌گری در سیره اهل بیت(ع) و برکات انقلاب اسلامی برخی از موضوعات جلسات سخنرانی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در دهه فجر سعی شده تا خطیبان برجسته کشوری دعوت شوند که سلیمانی، خاتمی، صدیقی، فرزانه، عبدخدایی، رحیمیان و دهشت از این جمله هستند.

وی قرائت قرآن و زیارت امین الله، مداحی، اجرای گروه سرود و مناجات‌خوانی را از دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی در این دهه معرفی کرد./101/934/ب1

ارسال نظرات