۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۴۹۸۴۵۵
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد:

ظهور نیروهای انقلابی منافع غرب زدگان را به خطر می اندازد

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد گفت: افرادی که به غرب و آمریکا وابسته اند با ظهور نیروهای انقلابی منافع خود را در خطر می بینند و تحمل وضع موجود را ندارند و برای غلبه بر نیروهای انقلابی به غرب متوسل شده اند.
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات ابراز داشت: مردم متعهد و وفادار انقلاب اسلامی باردیگر با حضور در صحنه با اهمیت انتخابات مشت محکمی بر دهان آمریکا می زنند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رییس جمهوری متعهد، انقلابی و در خدمت مردم نیاز دارد، رییس جمهور منتخب مردم باید در خدمت ولایت فقیه و اسلام باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز برخی از انتخاب کاندید منتخب محرومان و مستضعفان می ترسند اظهار داشت: امروز برخی با آمدن حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی می ترسند و با ترفندهای متعدد درصد تخریب چهره ولایی وی هستند.

حجت الاسلام کرمی نیا تأکید کرد: افرادی که به غرب و آمریکا وابسته اند با ظهور نیروهای انقلابی منافع خود را در خطر می بینند و تحمل وضع موجود را ندارند و برای غلبه بر نیروهای انقلابی به غرب متوسل شده اند.

وی گفت: امروز برخی از دولتمردان از اینکه مردم به اسرار آنها آگاه شده اند ناراضی بوده و تحمل وضع موجود را ندارند، این دسته از مسؤولان نمی توانند در خدمت انقلاب و اسلام باشند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: امروز مردم ایران اسلامی از ائتلاف حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و قالیباف مسرورند و از رئیسی با جدیت تمام حمایت می کنند، مردم از وضع موجود خسته شده و دست به دامان نیروهای انقلابی شده اند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب ابراز داشت: متأسفانه در دولت فعلی چشمان دولتمردان به دستان کدخدا دوخته شده بود و به جز فریب چیزی نصیب آنها نشد، دولتمردان از حیله های آمریکا درس گرفته و به آغوش انقلاب و اسلام بازگردند.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان داشت: امروز مردی انقلابی و در خدمت اسلام قدعلم کرده است و با جدیت به دنبال برطرف ساختن مشکلات مردم است.

وی در پایان گفت: حق همواره بر باطل پیروز است، امید است با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و تکیه بر توان ملی سدی در برابر نفوذ و هجمه دشمنان ایجاد کنیم./302/857/ب1

ارسال نظرات