۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۵۰۱۷۶۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد؛

برپایی ۲۰۰ محفل قرآنی در استان قزوین همزمان با ماه رمضان

حجت الاسلام نعمت اللهی با اشاره به برگزاری محفل قرآنی در سطح قزوین، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۲۰۰ محفل قرآنی در مساجد و امکان دینی مانند حسینیه‌های استان قزوین برپا خواهد شد.
حجت الاسلام علی نعمت اللهی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در جلسه ستاد ارتحال امام که در سالن استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ظرفیت بسیار ارزشمندی دارد که برای ترویج احکام دینی می‌توانیم ازآن بخوبی استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ روحانی و مبلغ دینی برای ترویج مسائل دینی به مناطق مختلف استان عزیمت کرده‌اند که با سخنرانی و برگزاری نشست‌های دینی احکام شرعی را به مردم بازگو می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآورشد: تلاقی ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد با ماه مبارک رمضان یک فرصت مناسب برای تبیین اندیشه‌های امام، بیان واقعه ۱۵ خرداد و ترویج احکام دینی است که با کمک روحانیت از این فضا بهترین استفاده را خواهیم برد.

حجت الاسلام نعمت اللهی ابراز کرد: همچنین بیش از ۲۰۰ محفل قرآنی در ماه رمضان پیش بینی شده که در مساجد و حسینیه‌ها اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: دو مراسم ویژه هم در مساجد قزوین پیش بینی شده که امیدواریم با حضور خودجوش مردم در مراسم شاهد تجدید بیعت با شهدا و آرما‌ن‌های امام راحل باشیم./873/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات