۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۴۲۸۴۷
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

تحکیم کانون خانواده در گرو نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی است

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی برای تحکیم کانون خانواده ها و کاهش ناهنجارهای اجتماعی، گفت: تبیین این مهم نیازمند آموزش و بصیرت بخشی است.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف لرستان، صبح امروز در برگزاری نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی با حضور مربیان و متخصصین خواهر که دوره های آموزشی در این زمینه را گذرانده اند و در اوقاف استان برگزار شد، گفت: از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب بحث روش و سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلامی است.

وی با اشاره به آمار طلاق، رفتارهای ناهنجار، تربیت فرزندان و کانون خانواده ها در جامعه امروز افزود: با تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی باید کانون خانواده را تحکیم بخشید و با تربیت صحیح فرزند جلوی رفتارهای ناهنجار گرفته شود و تلاش شود که آمار طلاق کاهش یابد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف لرستان با اشاره به نقش مهم و اساسی بانوان در تبیین سبک زندگی اظهار داشت: برای تحقق این مهم باید به روشنگری بین قشر بانوان و دختران جامعه پرداخته شود.

وی با بیان اینکه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی نیازمند توجه به ارزش ها و پیروی از سیره و سنت اهل بیت(ع) و ائمه معصومین(ع) است، گفت: با تبیین این مهم در خانواده ها جامعه نیز از آسیب های اجتماعی مصون می شود.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اینکه سازمان اوقاف نماینده و متولی اجرای دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در کل کشور است، افزود: این برنامه در استان لرستان با مدیریت اداره کل اوقاف در دو شهرستان خرم آباد در امامزاده زیدبن علی(ع)  و بروجرد در امامزاده قاسم(ع) اجرایی می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان شرکت در دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی را رایگان اعلام کرد و گفت: در پایان دوره آموزشی سبک و روش زندگی اسلامی به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره تعلق می گیرد و از بین این افراد مربیانی برای سایر شهرستان ها انتخاب می شود./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات