۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۶۷۱۲۲
حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی:

کدخدا باوری زمینه تضعیف نظام است

عضو هیات علمی جامعه المصطفی توکل بر خداوند متعال را یکی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی (ره) دانست و گفت: مسئولان و دولتمردان به این باور برسند که وعده‌های دروغین کدخدا موجب شکست و تضعیف نظام اسلامی می‌شود.
مراسم بزگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) از سوی مقام معظم رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی که بیان معارف این بزرگداشت را بر عهده داشت با تأکید بر این‌که در سبک زندگی توحیدی خداوند متعال برای مؤمنان کافی است، اظهار داشت: مسئولان و دولتمردان به این باور برسند که وعده‌های دروغین کدخدا موجب شکست و تضعیف نظام اسلامی می‌شود.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی امام راحل را معمار ماندگارترین انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: امام راحل الگوی اقامه دین و معماری ارزش‌های اسلامی را به جامعه اسلامی آموخت و به ملت‌ها فهماند که استقلال و آزادی اساس انسانیت را شکل می‌دهد.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه (س) مدیریت شرایط کنونی کشور بدون تکیه‌ بر گوهر ایمان به خداوند متعال را غیرممکن توصیف کرد و ابراز داشت: ایمان به خداوند اساس ماندگاری است تا جایی که شاهد هستیم اکنون نام امام خمینی (ره) در قلوب مردم کشورهای مختلف دنیا جای دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی توکل بر خداوند متعال را یکی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی (ره) دانست و گفت: متأسفانه در شرایط کنونی کشور شاهد هستیم که آمریکا و کسانی که دشمن ملت ایران هستند با یک عملیات روانی ساده زمین افول امید مردم و برخی از مسئولان را فراهم می‌کنند درحالی‌که ایران اسلامی تجربه جنگ و تحریم‌های بسیار سنگین‌تری را دارد و با این تهدیدها و گزافه‌گویی‌ها با مشکلی روبرو نمی‌شود هرچند ما مأمور به وظیفه هستیم و نتیجه گرا نخواهیم بود.

وی افزود: نظام اسلامی با پیشرفت‌های قابل‌ توجهی که داشته به جایگاه متفاوتی رسیده است و این جایگاه با جایگاه ایران قبل از انقلاب اسلامی قابل‌مقایسه نیست.

استاد حوزه علمیه قم امام راحل را مظهر اخلاص دانست و عنوان کرد: دنیا باید به زندگی ساده امام خمینی (ره) آشنا شود تا فرهنگ زندگی ایشان در میان مردم به‌ویژه مسئولان ترویج یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در پایان از امام خمینی (ره) به‌عنوان تنها احیاگر ارزش‌های اخلاقی عصر حاضر یادکرد و گفت: بٌعد تربیتی ایشان موجب جذب مردم شد، عبادت، توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع) نیز مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان بوده است.

لازم به ذکر است، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید جهان شیعه، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اساتید برجسته حوزوی در کنار زائران و مجاوران حرم مطهر در این مراسم حضور داشتند./837/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات