۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۵۷۰۴۸۰
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی:

مسؤولان تربیتی برای پیشگیری از ریزش‌های اخلاقی در نوجوانان همت کنند

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید مسؤولان و متولیان امور آموزشی و تربیتی برای پیشگیری از ریزش‌های اخلاقی در بین دانش آموزان و نسل جدید همت بیشتری داشته باشند.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با شماری از مسؤولان امور تربیتی استان، با ابراز نگرانی از ریزش اخلاقی در نوجوانان و جوانان، افزود: فرزندان این زمانه بسیار جسورتر از گذشته شده‌اند و متأسفانه حریم‌ها شکسته شده است و باید روحیه ادب و رعایت حریم‌ها برای آن‌ها بازگو شود.

وی در ادامه به ریخته شدن قبح هتک حریم‌ها اشاره و تأکید کرد: باید حریم‌ها برای فرزندان مشخص شده و خط قرمزهای دین باید برای آن‌ها گفته شود تا جلوی ریزش اخلاقی در آن‌ها گرفته شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: باید مسؤولان و متولیان امور آموزشی و تربیتی برای پیشگیری از ریزش‌های اخلاقی در بین دانش آموزان و نسل جدید همت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: دروغ‌گویی کلید زشتی‌هاست و اگر دانش آموزان در طول تابستان و در کلاس‌های اوقات فراغت امسال از این گناه بازداشته شوند بسیاری از آسیب‌های جامعه برطرف خواهد شد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: روح نوجوانان پاک است و اگر با خوبی‌ها آشنا شود در آینده به سمت گناه و زشتی‌ها نمی‌روند.

وی افزود: کادرسازی برای آینده کشور امری ضروری است و اگر فرزندان این مرزوبوم از نوجوانی ازنظر اعتقادات دینی مقاوم‌سازی شوند و با تجربیات و هنرهای روز دنیا آشنا شوند، مطمئناً در آینده مدیرانی لایق و توانمند برای اداره مملکت خواهیم داشت./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات