۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۸۴۱۸۰
نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای مرد مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی است

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای مرد مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی است
حجت الاسلام موحد با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای مرد مبارزه با مفسدان اقتصادی است، گفت: انتصاب ایشان به ریاست قوه قضاییه سبب دلهره رانت خواران شده است.

حجت الاسلام محمد موحد، نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت ‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: در وضعیت کنونی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بر ریاست قوه قضاییه، بهترین انتصاب بوده و ایشان قوه قضاییه را به خوبی می شناسد.

نابب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای پست های مختلف قوه قضاییه را تجریه کرده و ایشان سابقه درخشانی دارند و از دادیاری، دادستانی و پست های بالاتر را یکی پس از دیگری طی و تجریه کردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در طول مسؤولیت های مختلفی که در قوه قضاییه داشته، نشان داده که مرد مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی است.

حجت الاسلام موحد بیان کرد: انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بر ریاست قوه قضاییه برای دوستداران نظام اسلامی ایران و افردی که دنبال مبارزه با مفاسد اقتصادی، رانت خواری و خواهان عدالت هستند، خوشایند و دلگرم کننده بوده است و همچنین این انتصاب برای افرادی که دنبال رانت خواری، اختلال در اقتصاد کشور و دور زدن قوانین هستند، دلهره آور و ترسناک خواهد بود.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به رییس جدید قوه قضاییه گفت: یکی از راه کارها برای دستیابی به اهداف و مسیری که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برای قوه قضاییه ترسیم کرده‌اند، اجرای صحیح سند تحول در این قوه است.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ابلاغ خود به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بر استمرار اجرای سند تحول در قوه قضاییه تأکید فرمودند، ابراز کرد: امیدوارم حجت الاسلام والمسلمین اژه ای این مسیر را با درایت و قدرت کامل طی کند تا در سال آینده شاهد کارنامه موفقی از ایشان در ریاست قوه قصاییه باشیم.

ارسال نظرات