۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۵۹۵۸
نماینده ولی فقیه در گلستان:

پیشرفت‌های علمی باید برای رسیدن انسان به تعالی به کار گرفته شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به گسترش روز افزون علم و تکنولوژی در دنیا امروز گفت: پیشرفت های علمی باید در جهت رسیدن انسان به تعالی به کار گرفته شود.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، روز گذشته در مراسم آغاز به کار نخستین جشنواره شهر الکترونیکی گرگان، با بیان این که همه انسان‌های متدین عالم می دانند، آخر زمان به قیام‌ مصلح منتهی می‌شود و سرعت و تسهیل امور در دوران امام زمان‌(عج) به حد اعلای خودش می‌رسد، گفت:  معجزه امام زمان‌(عج)  علم، دانش و مدیریت را دگرگون می کند؛ از این رو باید برای آماده شدن جامعه با این مسائل فرهنگ سازی کرد.

وی با اشاره به گسترش روز افزون علم و تکنولوژی در دنیا امروز گفت: پیشرفت های علمی باید در جهت رسیدن انسان به تعالی به کار گرفته شود و انسان ها نیز وظیفه دارند‌ با پیشرفت علوم حرکت کند و پیشرفت علم و تکنولوژی باید انسان را به خدا نزدیک‌تر کند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله شهروند الکترونیک اشاره کرد و بیان داشت: بحث شهروند الکترونیک یک پدیده جدید و فراگیر است که به زودی در همه شؤون زندگی ما وارد خواهد شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سند چشم‌انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برای رسیدن به عنوان کشور برتر منطقه در همه زمینه‌ها نیازمند همکاری همه مردم و مسؤولان هستیم و باید تلاشی مضاعف در جهت دستیابی این سند گام برداریم.

آیت الله نورمفیدی همچنین برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جونان را نیز مسأله‌ای مهم برشمرد و تأکید کرد: باید گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا جوانان در ایام اوقات فراغت خود به بیراهه نروند و برای پیشرفت جامعه و افزایش علم خود تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در پایان سخنان خود از علی‌اکبر جلالی به عنوان پدر علم الکترونیک ایران تقدیر و تشکر کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات