۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۸۳۱۳۲
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

پاسخ حزب الله به تجاوزه های اسرائیل مناسب با زمان و شرائط سیاسی کوبنده خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با تاکید بر توانمندی حزب الله بر آسیب رساندن به اسراییل، تاکید کرد که اگر اسراییل گمان می کند می تواند به طور جزیی به لبنان تجاوز کند و با هیچ واکنشی مواجه نشود سخت در اشتباه است.
شيخ نعيم قاسم


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه در واکنش به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به روستای العدیسه در جنوب لبنان، اظهار داشت: اگر اسراییل گمان می کند می تواند به طور جزیی به لبنان تجاوز کند و با هیچ واکنشی مواجه نشود سخت در اشتباه است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر توانمندی حزب الله در ضربه وارد کردن به اسراییل، افزود: حزب الله در انتخاب گزینه صبر یا پاسخگویی، مناسب ترین زمان را در نظر دارد و دشمن به خوبی می داند که پاسخ حزب الله بسیار کوبند خواهد بود. 

نعیم قاسم خاطرنشان کرد: هنگامی که اسراییل تهدید می کند و لبنان را هدف قرار می دهد به خوبی می داند که حزب الله توان آسیب رساندن به آن را دارد و در نتیجه اسراییلی ها مسؤول واکنشی هستند که حزب الله نشان خواهد داد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اظهار اینکه رژیم اسراییل باید بداند که هرگونه تجاوزی علیه لبنان حتی تجاوز محدود این حق را به ما می دهد که از خود دفاع کنیم، تاکید کرد: ما اکنون در مرحله توازن بازدارندگی با رژیم صهیونیستی قرار داریم و این رژیم به خوبی از این موضوع آگاه است.

گفتنی است که روز سه شنبه هفته پیش، اسراییل با هدف قطع چند درخت در خاک لبنان در منطقه العدیسه با تانک ها و تجهیزات نظامی خود به خاک این کشور تجاوز کرد که با مقاومت ارتش لبنان روبرو شد و در نتیجه این درگیری 3 لبنانی کشته شدند و فرمانده گردان اسراییلی به هلاکت رسید./981/الف

ارسال نظرات