۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۸۴۶۸۳
مهر ماه امسال؛

جشنواره هسته‌های فرهنگی جوان در گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره نشریات با عنوان «هسته های فرهنگی جوان» در مهر ماه امسال در این استان خبر داد.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، از برگزاری جشنواره نشریات با عنوان «هسته های فرهنگی جوان» در مهر ماه امسال در این استان خبر داد.

وی با اشاره به این که بهره گیری از توان طلاب جوان تاثیرگذاری طرح تابستانی را دو چندان کرده است، اظهار داشت: طلاب جوان با برقراری ارتباطی سازنده با جوانان و نوجوانان توانستند فضای بانشاطی را در این طرح حاکم کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده گفت: 80 پایگاه با عنوان هسته های فرهنگی جوان، با حضور جوانان دبیرستانی و دانشجویان و 100 پایگاه دوستان معرفت با حضور نوجوانان در کل استان در طرح اوقات فراغت شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره نشریان بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان مهر ماه سال جاری در این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام گلمیرزاده اذعان داشت: در این جشنواره از تمامی پایگاه های طرح اوقات فراغت خواسته می شود تا نشریات خود را ارائه داده تا بعد از داوری از برگزیدگان در قالب موضوعات دینی تقدیر شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته، 31 نشریه از سراسر استان گیلان در جشنواره نشریات «هسته های فرهنگی جوان» شرکت داشتند./950/پ202/ص
ارسال نظرات